رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 شهریور 1402 - 14:05
  • کد خبر : ۱۷۲۶۷
  • چاپ خبر : مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر تمدید شد

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر تمدید شد

مهلت نام نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت تا اول مهر ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، با توجه به تقاضای زیاد اعضایی که تاکنون موفق به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی […]

مهلت نام نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت تا اول مهر ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، با توجه به تقاضای زیاد اعضایی که تاکنون موفق به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی نشده اند، مهلت نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو صندوق اعتباری هنر که از ۱۸ شهریور در سراسر کشور آغاز شده است، تا پایان روز شنبه اول مهر تمدید شد.

اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور می توانند با مراجعه به پیام رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و سایت صندوق اعتباری هنر Profile.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

براین اساس متقاضیان جدید می توانند با انتخاب یکی از طرح ها (امید، آرامش و رفاه)، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند. ضمن اینکه مهلت یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضای صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند از تاریخ اول مهر ماه سال ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ برقرار خواهد بود.

اخبار مرتبط:

جزئیات نحوه پرداخت حق بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد

شرایط جدید بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر به زودی اعلام می‌شود

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص ثبت نام بیمه درمان تکمیلی

ارائه گزارش مالی اقدامات صندوق اعتباری هنر درباره بیمه تکمیلی هنرمندان

توضیحات معاون صندوق اعتباری هنر درباره حق بیمه هنرمندان

بهره‌مندی بانوان از بیمه صندوق اعتباری هنر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه