رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 مرداد 1402 - 14:40
  • کد خبر : ۱۶۶۹۳
  • چاپ خبر : پیشکش «گلبانگ» از خطه لرستان

پیشکش «گلبانگ» از خطه لرستان

برنامه موسیقیایی «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ ترانه‌های در خواستی مخاطبان رادیو ایران را پخش می کند. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سال هاست که راس ساعت ۱۵:۰۰ برنامه تعاملی «گلبانگ» با صدای مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو، از رادیو پخش می‌شود. ندا حاجی اسماعیلی تهیه […]

برنامه موسیقیایی «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ ترانه‌های در خواستی مخاطبان رادیو ایران را پخش می کند.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سال هاست که راس ساعت ۱۵:۰۰ برنامه تعاملی «گلبانگ» با صدای مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو، از رادیو پخش می‌شود.

ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده برنامه «گلبانگ» بیان کرد: راز موفقیت این برنامه ارتباط با مخاطبان است، به گفته وی مخاطبان رادیو ایران در زمان پخش برنامه از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ و شماره تلفن ۲۲۱۶۸۰۱۳ ترانه‌های در خواستی خود را مطرح می‌کنند و می توانند آن را از رادیو بشنوند.

وی در خصوص یکی از قطعات برنامه روز یکشنبه 22 مرداد اظهار داشت: قطعه «کاشکی» از مسعود بختیاری خواننده، ترانه‌سُرا و آهنگ‌ساز بختیاری از خطه لرستان تقدیم علاقه مندان «گلبانگ» می‌شود.

گفتنی است «گلبانگ» با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و صدابرداری شیما اهدایی وند و هماهنگی جعفر دست انبویه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

اخبار مرتبط:

نگاهی به موسیقی در «هنرنامه» رادیو فرهنگ

گشت و‌گذاری در دنیای موسیقی با نیستان رادیو فرهنگ

پخش قطعه اندک اندک در كاروان شعر ‌وموسیقی رادیو فرهنگ‌

یادی از علی اكبر شهنازی، نوازنده سرشناس تار در رادیو فرهنگ‌

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه