رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 دی 1401 - 08:51
  • کد خبر : ۱۳۶۶۵
  • چاپ خبر : بهره‌مندی بانوان از بیمه صندوق اعتباری هنر
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد؛

بهره‌مندی بانوان از بیمه صندوق اعتباری هنر

مديرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بيش از ۳۷ هزار نفر از بانوان رشته هاي مختلف هنری و فرهنگی از خدمات و تسهيلات صندوق اعتباری هنر بهره‌مند هستند. سید مجید پوراحمدی با تشریح مجموع اقدامات و خدمات ارائه شده به بانوان عضو صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: از تعداد بیش از ۹۹ هزار اعضای این صندوق، […]

مديرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بيش از ۳۷ هزار نفر از بانوان رشته هاي مختلف هنری و فرهنگی از خدمات و تسهيلات صندوق اعتباری هنر بهره‌مند هستند.

سید مجید پوراحمدی با تشریح مجموع اقدامات و خدمات ارائه شده به بانوان عضو صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: از تعداد بیش از ۹۹ هزار اعضای این صندوق، بیش از ۳۷ هزار نفر از آن را بانوان گرامی تشکیل می دهند.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر، با اشاره به برخورداری بیش از ۴۹ هزار نفر از اعضای صندوق از خدمات بیمه تأمین اجتماعی و بیش از ۴۱ هزار نفر از خدمات بیمه تکمیلی افزود: از این تعداد بیش از ۱۸ هزار نفر را بانوان در بخش تأمین اجتماعی و بیش از ۲۰ هزار نفر را بانوان در بخش بیمه تکمیلی تشکیل می دهند.
وی در ادامه به طرح پرداخت کمک مستمری و تکریم نامداران به عنوان یکی دیگر از خدمات صندوق اعتباری هنر اشاره کرد و گفت: از کل ۲۶۲۰ نفر مشمول طرح کمک مستمری حدود ۹۴۸ را بانوان شامل می شوند و از کل ۵۷۱ نفر مشمول طرح تکریم، ۵۶ نفر زنان دارای نشان درجه یک هستند.
پوراحمدی همچنین به دو طرح شمیم و جوانه( طرح حمایت از ازدواج و فرزندآوری) به عنوان دیگر خدمات صندوق اعتباری هنر اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای این دو طرح ( مهرماه ۱۴۰۰) به بیش از ۴۴۰ نفر از بانوان عضو این صندوق ( طرح شمیم ۸۴۲ نفر و جوانه ۳۰۲ نفر) تسهیلات مربوطه پرداخت شده است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در بخش دیگری از سخنان خود حمایت و محترم شمردن اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت را از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر عنوان کرد و گفت: بدون تردید دولت مردمی با عزم راسخ مصمم است تا تلاش همه جانبه خود را در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار بسته و در خدمت به این جامعه فرهیخته از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
پوراحمدی به حداقل رساندن دغدغه های معیشتی جامعه فرهنگ، هنر و رسانه را از اهداف مهم این این صندوق  عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با کوشش، همراهی و همفکری تمامی دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر کشور بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و مدون به بالاترین وبهترین خدمات رسانی به این قشر فرهیخته برسیم.
منبع: آنا
اخبار مرتبط:

باید خروجی‌های بیشتری از صندوق اعتباری هنر ببینیم

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه