رفتن به بالا
  • جمعه - 17 شهریور 1402 - 16:16
  • کد خبر : ۱۷۱۲۲
  • چاپ خبر : جزئیات نحوه پرداخت حق بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد
از سوی صندوق اعتباری هنر؛

جزئیات نحوه پرداخت حق بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ در یادداشتی صندوق اعتباری هنر ضمن انتشار توضیحاتی درباره پرداخت یارانه ویژه برای متقاضیان بیمه درمان تکمیلی در سال ۱۴۰۲ بر ارائه حداکثری خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی برای بیمه شدگان تحت پوشش این مجموعه تاکید کرد. در توضیحات منتشر شده از سوی صندوق اعتباری هنر آمده […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ در یادداشتی صندوق اعتباری هنر ضمن انتشار توضیحاتی درباره پرداخت یارانه ویژه برای متقاضیان بیمه درمان تکمیلی در سال ۱۴۰۲ بر ارائه حداکثری خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی برای بیمه شدگان تحت پوشش این مجموعه تاکید کرد.

در توضیحات منتشر شده از سوی صندوق اعتباری هنر آمده است:

«اهتمام ویژه به سلامت جامعه فرهنگی و هنری کشور و توجه به نگرانی آنها بابت هزینه‌های مختلف درمان از جمله مهم ترین اولویت های صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شود که همواره بر این مهم تاکید و مورد پیگیرهای مجدانه قرار گرفته است.

از این رو صندوق هنر، ضمن تأمین و پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه اعضا، تلاش می کند تا با مشارکت شرکت های بیمه گر توانمند، حداکثر امکانات درمانی را با حداقل هزینه ممکن برای بیمه شدگان تحت پوشش مهیا کند.

با توجه به افزایش تعرفه های پزشکی و سایر عوامل تاثیرگذار که منجر به افزایش بیش از ۸۰ درصدی نرخ حق بیمه های درمان تکمیلی از سوی شرکت های بیمه گر شد، صندوق اعتباری هنر در طرح بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ تلاش کرد مبلغ کمتری از این افزایش به هنرمندان تحمیل شود و با وجود محدودیت های منابع، سهم بیشتری از حق بیمه درمان تکمیلی را متقبل شود و توسط صندوق پرداخت کند.

براین اساس در طرح امید، هر عضو، از مبلغ سالانه یک میلیون و ۳۲۰ هزارتومان، ۳۸۲ هزار و ۸۰۰ تومان پرداخت می کند و ۷۱ درصد حق بیمه یعنی ۹۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح آرامش، مبلغ پرداختی سهم عضو، از مبلغ سالانه ۳ میلیون و ۳۶۰ هزارتومان، یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان است و ۶۲ درصد از کل حق بیمه به مبلغ ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۲۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح رفاه نیز از مبلغ سالیانه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان، صندوق، ۴۵ درصد آن، یعنی ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان را متقبل و هر عضو ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان پرداخت می کند.

اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور متقاضی دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی، می توانند از روز شنبه ۱۸ تا سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز با مراجعه به پیام رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت صندوق اعتباری هنر Profile.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام کنند.

اخبار مرتبط:

شرایط جدید بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ و هنر به زودی اعلام می‌شود

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص ثبت نام بیمه درمان تکمیلی

توضیحات معاون صندوق اعتباری هنر درباره حق بیمه هنرمندان

ارائه گزارش مالی اقدامات صندوق اعتباری هنر درباره بیمه تکمیلی هنرمندان

بهره‌مندی بانوان از بیمه صندوق اعتباری هنر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه