رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 آذر 1402 - 14:01
  • کد خبر : ۱۹۹۷۱
  • چاپ خبر : موسیقی لرستان از اصیل‌ترین موسیقی‌های این سرزمین است
سرپرست بنیاد رودکی در دیدار با هنرمند پیشکسوت موسیقی فولکلور:

موسیقی لرستان از اصیل‌ترین موسیقی‌های این سرزمین است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر به استان لرستان با محمد میرزاوند، هنرمند پیشکسوت موسیقی لرستان دیدار کرده و به تماشای اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان بومی این استان نشست. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و […]

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر به استان لرستان با محمد میرزاوند، هنرمند پیشکسوت موسیقی لرستان دیدار کرده و به تماشای اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان بومی این استان نشست.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود اسلامی در حاشیه این برنامه، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با این هنرمند برجسته اظهار کرد: این برنامه یکی از بهترین اتفاقات سفرم به لرستان بود. استاد میرزاوند خالق آثار فاخری در حوزه موسیقی فولکلور بوده و آثار وی از ماندگارترین آثار موسیقی انقلاب اسلامی است.
اسلامی با بیان اینکه موسیقی لرستان از اصیل‌ترین موسیقی‌های کشور است خاطرنشان کرد: تالار وحدت برای اجرای آثار فاخر تمام اقوام به ویژه قوم لُر در خدمت هنرمندان قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: برای گسترش فرهنگ و آثار موسیقایی لرستان حمایت‌های لازم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط:

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه