رفتن به بالا
  • یکشنبه - 5 شهریور 1402 - 15:25
  • کد خبر : ۱۶۹۲۰
  • چاپ خبر : برگزاری دوره پداگوژی برای مدرسان موسیقی لرستان

برگزاری دوره پداگوژی برای مدرسان موسیقی لرستان

رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان لرستان برگزار می شود. در راستای برگزاری دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح لرستان، تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن موسیقی لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان امضا شد. در این جلسه که […]

رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان لرستان برگزار می شود.

در راستای برگزاری دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح لرستان، تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن موسیقی لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان امضا شد.

در این جلسه که با حضور محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان و حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و برخی مربیان برگزار شد، پیرامون موارد مختلف در حوزه آموزش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) با هدف ارتقای سطح آموزش مدرسان موسیقی در استان با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان برگزار می‌شود و پس از پایان این دوره مدرک معتبری صادر می‌گردد که در بیش از ۳۰ کشور جهان معتبر است.

وی تصریح کرد: پداگوژی، هنر یا علم وجودی یک معلم است و در این دوره آموزشی مدرسان با روش صحیح آموزگاری آشنا می‌شوند و با استفاده‌ صحیح از راهبردهای آموزشی فرایند یاددهی را دقیق‌تر، ماناتر و سرعت می‌بخشند.

رییس انجمن موسیقی لرستان در پایان افزود: به کلیه مدرسان موسیقی استان توصیه می کنیم اخذ این مدرک معتبر را جدی شمرده و برای حفظ و اشاعه موسیقی در استان هر لحظه سواد تئوری و عملی خود را بروز نمایند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان نیز با ابراز خرسندی از همکاری با هنرمندان موسیقی استان افزود: لرستان مهد فرهنگ و هنر و مهارت است و ما نیز در مجموعه فنی و حرفه‌ای استان تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا با تقویت امر خطیر آموزش نسلی با سواد و تاثیرگذار را برای فردای فرهنگ و هنر این استان تعلیم و تربیت نماییم.

منبع: فارس 

اخبار مرتبط:

پیشکش «گلبانگ» از خطه لرستان

اجرای پیشکسوت موسیقی لرستان در تالار وزارت کشور

جرای زیبای سرنا و دهل در موسیقی لرستان

تار و تاریخ به کاروانسرای چِمِشک در لرستان رفت

جشنواره موسیقی نواحی منطقه 4؛ از نوای تنبور و دف تا نغمه‌خوانی لری

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه