رفتن به بالا
  • شنبه - 11 شهریور 1402 - 11:03
  • کد خبر : ۱۶۹۹۹
  • چاپ خبر : جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر در لرستان برگزار می شود

جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر در لرستان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر با حضور مهمانان کشوری و خارجی در این استان خبر داد. حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی اظهار کرد: امسال در مهر ماه میزبان برگزاری سه همایش بزرگ ملی و بین‌الملی در لرستان هستیم. وی اضافه کرد: کنگره ملی شهدا پایان مهر ماه […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر با حضور مهمانان کشوری و خارجی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی اظهار کرد: امسال در مهر ماه میزبان برگزاری سه همایش بزرگ ملی و بین‌الملی در لرستان هستیم.

وی اضافه کرد: کنگره ملی شهدا پایان مهر ماه و اوایل آبان‌ ماه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد و برای نحوه برگزاری آن با اصحاب رسانه جلسه خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر با حضور مهمانان کشور و خارجی در استان خبر داد و بیان کرد: این دومین جشنواره “بین‌المللی موسیقی نوایی مهر” است و برای اولین بار به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.

هاشمی گفت: جشنواره مذکور اوایل مهر ماه با حضور ۴۰۰ مهمان کشوری و ۱۰۰ مهمان خارجی برگزار می‌شود و  از کشورهای حوزه مقاومت و جهان اسلام برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: همچنین جشنواره بین‌المللی با عنوان “همایش آسیب‌های اجتماعی، چالش‌ها و راهکارها” که دارای مجوز ISC است به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود. رئیس این جشنواره قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مجری سه جشنواره مهم و بزرگ در کشور و جهان اسلام است و خوشبختانه همه دستگاه‌ها با دستور استاندار لرستان پای کار هستند.

هاشمی گفت: در کنگره ملی شهدا، بنیاد شهید لرستان تنها یک کمیته نیست بلکه پایه ثابت همه کمیته‌هاست.

وی بیان کرد: این جشنواره با همکاری رسانه‌ها یک جریان‌سازی رسانه‌ای برای معرفی استان و شهدای استان لرستان و کشور خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:

برای دومین بار، مهلت ارسال آثار به جشنواره «نوای مهر» تمدید شد

فراخوان دومین دوره جشنواره موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

«نوای مهر» برگزیدگانش را شناخت

شب پررونق تک‌آهنگ‌ها در جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»

جدول اجراهای جشنواره «نوای مهر» منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه