رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 آبان 1402 - 15:34
  • کد خبر : ۱۹۱۵۵
  • چاپ خبر : «پاییز» محسن چاوشی به «باغ هنر» رسید

«پاییز» محسن چاوشی به «باغ هنر» رسید

قطعه «پاییز» اثری از «محسن چاوشی» در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: برنامه‌ رادیویی «باغ هنر»که از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد و این هفته […]

قطعه «پاییز» اثری از «محسن چاوشی» در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: برنامه‌ رادیویی «باغ هنر»که از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد و این هفته سه شنبه سی ام آبان قطعه «پاییز» اثری از «محسن چاوشی» در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: محسن چاوشی حسینی معروف به «محسن چاوشی» خواننده، تهیه کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک می‌باشد.

او آلبوم «نفرین» را در سال 1382 روانه بازار کرد و بعد از اخذ مجوز در سال 1387 آلبوم «یه شاخه نیلوفر» را منتشر کرد.

تهیه کننده باغ هنر تصریح کرد: «محسن چاوشی» بیشتر از 150 موسیقی منتشر کرده است که شامل 11 آلبوم و چند تک آهنگ می‌باشد و پس از انتشار اولین آلبوم رسمی، وی تبدیل به یکی از فعال‌ترین خوانندگان کشور در انتشار آلبوم موسیقی شد و آلبوم‌های متعدد فردی و گروهی را روانه بازار کرد و در اوایل دهه ۹۰ در نخستین جشنواره سالانه موسیقی ما، در بخش مردمی، جوایز بهترین آهنگسازی پاپ، بهترین آلبوم پاپ (من خود آن سیزدهم)، بهترین ترانه پاپ (غلط کردم غلط)، بهترین کاور آلبوم و بهترین تیتراژ را دریافت کرد، همچنین در اختتامیه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، جایزه باربد بهترین آلبوم موسیقی پاپ به آلبوم «امیر بی‌گزند» به او تعلق گرفت.

بیات در پایان افزود: سه شنبه سی ام آبان با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، حسن مهدی اعتباری کارشناس آواز و مهدی خیرخواهی ترکیب و نهایی ساز، قطعه «پاییز» اثر «محسن چاوشی» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اخبار مرتبط:

«یكی میاد» اثر كسری زاهدی در «باغ هنر» رادیو نقد می شود

«اگه تو بودی» چنگیز حبیبیان در باغ هنر رادیو ایران

قطعه «فرصت بدرود» روی میز نقد «باغ هنر»

در «باغ هنر» نوبت به «سقف» رسید

نقد «با تو قشنگه» هوروش بند در «باغ هنر»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه