رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 مرداد 1402 - 14:34
  • کد خبر : ۱۶۷۷۶
  • چاپ خبر : در «باغ هنر» نوبت به «سقف» رسید

در «باغ هنر» نوبت به «سقف» رسید

سه شنبه بیست و چهارم مرداد، قطعه «سقف» اثری از «محمد اصفهانی» با حضور کارشناسان و صاحب نظران در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی […]

سه شنبه بیست و چهارم مرداد، قطعه «سقف» اثری از «محمد اصفهانی» با حضور کارشناسان و صاحب نظران در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» عنوان کرد: سه شنبه بیست و چهارم مرداد قطعه «سقف» اثری از «محمد اصفهانی» با حضور کارشناسان و صاحب نظران در برنامه «باغ هنر»  نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «محمد اصفهانی» خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی و دارای گواهینامه درجه یک هنری در رشته خوانندگی موسیقی سنتی ایرانی است که بعد از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی به واسطه دایی خود که اهل هنر و از علاقه مندان سرسخت موسیقی بود به این عرصه وارد شد و اولین تجربه کاری خود را با  تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور آغاز کرد.

بیات در پایان تصریح کرد: سه شنبه بیست و چهارم مرداد با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، حسن مهدی اعتباری کارشناس آواز و مهدی خیرخواهی ترکیب و نهایی ساز، قطعه «سقف» اثر «محمد اصفهانی» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اخبار مرتبط:

عظیمی نژاد رادیو صبا را کوک می کند

نگاهی به موسیقی در «هنرنامه» رادیو فرهنگ

گشت و‌گذاری در دنیای موسیقی با نیستان رادیو فرهنگ

پخش قطعه اندک اندک در كاروان شعر ‌وموسیقی رادیو فرهنگ‌

یادی از علی اكبر شهنازی، نوازنده سرشناس تار در رادیو فرهنگ‌

پخش تصنیف «باغ تفرج» علی اکبر شیدا از رادیو فرهنگ

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه