رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 شهریور 1402 - 13:28
  • کد خبر : ۱۷۰۸۹
  • چاپ خبر : قطعه «فرصت بدرود» روی میز نقد «باغ هنر»

قطعه «فرصت بدرود» روی میز نقد «باغ هنر»

قطعه «فرصت بدرود» اثری از محمد اصفهانی، سه شنبه ۱۴ شهریور، در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه خبری صداوسیما در این برنامه با حضور محمدرضا لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، وحید طاهری ترکیب و نهایی ساز و مهدی اعتباری استاد […]

قطعه «فرصت بدرود» اثری از محمد اصفهانی، سه شنبه ۱۴ شهریور، در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از پایگاه خبری صداوسیما در این برنامه با حضور محمدرضا لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، وحید طاهری ترکیب و نهایی ساز و مهدی اعتباری استاد آواز ایرانی این قطعه مورد نقد فنی و محتوایی قرار می گیرد.

محمد اصفهانی خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی و دارای گواهینامه درجه یک هنری در رشته خوانندگی موسیقی سنتی ایرانی است که در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ مجموعه «آوای فاخته» با ترانه‌ سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد.

وی تاکنون بیش از ۱۵ تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را اجرا کرده است. از آنها می‌توان به تیتراژ مجموعه های «یه تیکه زمین»، «ارمغان تاریکی»، «ولایت عشق»، «زیر هشت»، «تا ثریا»، «معصومیت از دست‌ رفته» و «آخرین دعوت» اشاره کرد.

برنامه رادیویی «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد، ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اخبار مرتبط:

عظیمی نژاد رادیو صبا را کوک می کند

نگاهی دیگر به شاعران قفقاز در «پارسی گویان» رادیو ایران

نقد و بررسی «تیتراژ سریال گاندو» در کافه هنر رادیو ایران

نگاهی به موسیقی در «هنرنامه» رادیو فرهنگ

بررسی آواز ایرانی و موسیقی نواحی ایران در «ایل بانگ»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه