رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 23 شهریور 1402 - 18:58
  • کد خبر : ۱۷۲۰۱
  • چاپ خبر : یک روحانی رئیس ستاد جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» شد

یک روحانی رئیس ستاد جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» شد

رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر منصوب شد. به گزارش خبرآوا، طی حکمی از سوی سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به عنوان رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره […]

رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر منصوب شد.

به گزارش خبرآوا، طی حکمی از سوی سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به عنوان رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر منصوب شد.

در این حکم آمده است:

احتراما، نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارید.

انتظار می رود با حسن تدبیر حضرتعالی، ضمن هماهنگی و هم افزایی دستگاه های استانی و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره باشیم.

به گزارش خبرآوا، جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر، دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی نوایی مهر است و برای اولین بار است که به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد. این جشنواره با حضور 400 مهمان از سراسر کشور و 1000 مهمان از کشورهای خارجی در استان لرستان برگزار خواهد شد. همچنین از مهمانانی از کشورهای حوزه مقاومت و جهان اسلام برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر در لرستان برگزار می شود

برای دومین بار، مهلت ارسال آثار به جشنواره «نوای مهر» تمدید شد

فراخوان دومین دوره جشنواره موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

«نوای مهر» برگزیدگانش را شناخت

شب پررونق تک‌آهنگ‌ها در جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه