رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 اردیبهشت 1402 - 15:25
  • کد خبر : ۱۵۰۹۷
  • چاپ خبر : فراخوان دومین دوره جشنواره موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

فراخوان دومین دوره جشنواره موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

دوره دوم جشنواره موسیقی «نوای مهر» به دبیری فرهاد مختاری و مشارکت اساتید و هنرمندان توسط اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران (گروه شاهد) برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا، اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» را با هدف افزایش تولید آثار فاخر […]

دوره دوم جشنواره موسیقی «نوای مهر» به دبیری فرهاد مختاری و مشارکت اساتید و هنرمندان توسط اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران (گروه شاهد) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآوا، اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» را با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه هنر موسیقی و بازشناسی محورهای جریان‌ساز در حوزه‌ کشورهای محور مقاومت در زمینه هنر جهانی موسیقی برگزار می‌کند.

این دوره از جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر به کوشش اداره کل امور هنری بنیاد شهید وامور ایثارگران (گروه شاهد) و با مشارکت اساتید و هنرمندان موسیقی فعال در حوزه ایثار و شهادت و به دبیری فرهاد مختاری برگزار می‌شود.

این جشنواره طی دو مرحله برگزار خواهد شد. در «نخستین مرحله» هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره، آثار خود را به صورت تصویری ضبط و در موعد مقرر همراه با مدارک مندرج در فراخوان، به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.

در «دومین مرحله» پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیات داوران، از منتخبان برای شرکت در مرحله نهایی و اجرای صحنه‌ای در جشنواره دعوت خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش «مسابقه ایران» و «بخش بین الملل» که شامل «آواز جمعی»، «موسیقی ملی»، «موسیقی جهانی» و «سبک آزاد» است، برگزار می‌شود.

می‌توانید فراخوان این جشنواره را از اینجا مشاهده نمایید.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نوید شاهد به نشانی navideshahed.com مراجعه کنند.

خبرآوا

اخبار مرتبط:

شب پررونق تک‌آهنگ‌ها در جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»

جدول اجراهای نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» منتشر شد

جدول اجراهای جشنواره «نوای مهر» منتشر شد

مجید انتظامی داور جشنواره موسیقی «نوای مهر» شد

نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» ایثار برگزار می‌شود

رونمایی پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه