رفتن به بالا
  • سه شنبه - 10 مرداد 1402 - 14:51
  • کد خبر : ۱۶۵۳۸
  • چاپ خبر : برپایی کارگاه های تخصصی آموزش آهنگسازی توسط فریدون شهبازیان

برپایی کارگاه های تخصصی آموزش آهنگسازی توسط فریدون شهبازیان

کارگاه تخصصی «آموزش مبانی آهنگسازی موسیقی ایرانی» و «شرح و آنالیز آثار تاریخی و ماندگار» با حضور فریدون شهبازیان در خانه موسیقی ایران برگزار می شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از خانه موسیقی ایران، مسترکلاس های آموزش موسیقی با حضور اساتید مجرب و حرفه ای برای نخستین بار با همراهی خانه موسیقی ایران […]

کارگاه تخصصی «آموزش مبانی آهنگسازی موسیقی ایرانی» و «شرح و آنالیز آثار تاریخی و ماندگار» با حضور فریدون شهبازیان در خانه موسیقی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از خانه موسیقی ایران، مسترکلاس های آموزش موسیقی با حضور اساتید مجرب و حرفه ای برای نخستین بار با همراهی خانه موسیقی ایران و پلتفرم «اس تیچ» به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

فریدون شهبازیان، آهنگساز و رهبر ارکستر در این دوره آموزشی دو کارگاه تخصصی برپا خواهد کرد.

کارگاه «مبانی آهنگسازی موسیقی ایرانی» و کارگاه «شرح و آنالیز آثار تاریخی و ماندگار: جام تهی با صدای زنده یاد محمدرضا شجریان» و «گریز» با صدای زنده یاد نادر گلچین، نام کارگاههای مورد نظر است.

گفتنی است کارگاه «مبانی آهنگسازی موسیقی ایرانی» در روز ۱۸ مرداد ماه و کارگاه «شرح و آنالیز آثار تاریخی و ماندگار: جام تهی با صدای زنده یاد محمدرضا شجریان» و «گریز» با صدای زنده یاد نادر گلچین، روز ۲۵ مرداد ماه با حضور فریدون شهبازیان از ساعت ۱۸ در خانه موسیقی ایران برگزار می شود.

این کارگاه های تخصصی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند و علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند با ثبت نام در سامانه «درس آهنگ» به نشانی www.darsahang.com به صورت آنلاین در این دوره شرکت کنند. همچنین می توانند با شماره ۶۶۵۷۶۲۲۴_۰۲۱ برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط باشند.

برای ثبت نام در کارگاه های تخصصی یاد شده می توان از طریق این نشانی نیز به صورت آنلاین ثبت نام نمود.

اخبار مرتبط:

اوضاع جسمانی‌ فریدون شهبازیان خوب است

مستند «سمفونی ایران» ادای دین به موسیقی مقامی

کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» برگزار می‌شود

برگزاری کارگاه بداهه‌نوازی محمد ذوالنوری

توسط آکادمی شایا اسدی کارگاه «ارکستراسیون» برگزار می‌شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه