رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 اردیبهشت 1401 - 11:59
  • کد خبر : ۱۱۳۱۰
  • چاپ خبر : کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» برگزار می‌شود

کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» برگزار می‌شود

شایا اسدی از برگزاری کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» خبر داد. شایا اسدی ـ مدرس و مدیر آکادمی شایا اسدی ـ گفت: کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» در ادامه کارگاه اول به‌زودی برگزار می‌شود که این کارگاه آموزشی به «انواع مینور» اختصاص دارد. شروع این دوره از ۳۱ اردیبهشت ماه است و به مدت چهار […]

شایا اسدی از برگزاری کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» خبر داد.

شایا اسدی ـ مدرس و مدیر آکادمی شایا اسدی ـ گفت: کارگاه دوم «دشیفر نت خوانی» در ادامه کارگاه اول به‌زودی برگزار می‌شود که این کارگاه آموزشی به «انواع مینور» اختصاص دارد. شروع این دوره از ۳۱ اردیبهشت ماه است و به مدت چهار جلسه برگزار می‌شود.

این مدرس موسیقی در ادامه بیان کرد: خواندن خط ملودی (نت خوانی) از مهم‌ترین مهارت‌ها برای هنرجویان موسیقی است. از آن جایی که دسترسی به ساز همیشه برای علاقه‌مندان به موسیقی امکان‌پذیر نیست در نتیجه کسب مهارت خواندن خط ملودی بدون ساز (نت خوانی دشیفر) اهمیت خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: در کارگاه اول «دشیفر نت خوانی» تمرکز بر روی ساختار گام‌های ماژور، پله‌های صوتی و درجات در این گام‌ها بود و در نهایت هنرجویان توانایی خواندن خط ملودی در انواع ماژور بدون کمک گرفتن از ساز را پیدا کردند.

این هنرمند در پایان گفت: در کارگاه دوم از سری کارگاه‌های «دشیفر نت خوانی» هنرجویان با ساختار انواع گام‌های مینور (هارمونیک، ملودیک، تئوریک)، پله‌های صوتی و درجات آنها آشنا می‌شوند و در نهایت به کمک تکنیک‌های خاص مهارت نت خوانی کردن در انواع گام‌های مینور بدون کمک گرفتن مطلق از ساز را پیدا خواهند کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:

توسط آکادمی شایا اسدی کارگاه «ارکستراسیون» برگزار می‌شود

شایا اسدی کارگاه «تجزیه و تحلیل ردیف» برگزار می‌کند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه