رفتن به بالا
  • شنبه - 20 اسفند 1401 - 11:14
  • کد خبر : ۱۴۳۵۹
  • چاپ خبر : سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» در نمایش خانگی منتشر شد

سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» در نمایش خانگی منتشر شد

قسمت اول سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. به گزارش خبر آوا و به نقل از سینماخانه، سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌ کنندگی مهدی یاری، سریالی در ژانر کودک و نوجوان است که از روز ۱۶ اسفندماه از فیلم‌نت پخش ‌خود را […]

قسمت اول سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش خبر آوا و به نقل از سینماخانه، سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌ کنندگی مهدی یاری، سریالی در ژانر کودک و نوجوان است که از روز ۱۶ اسفندماه از فیلم‌نت پخش ‌خود را آغاز کرده است.

قسمت‌های جدید این سریال سه‌شنبه هر هفته ساعت ۸ صبح عرضه می‌شود.

سریال موزیکال «دیو و ماه پیشونی» در ژانر کودک و نوجوان عرضه شده و برای افراد بالاتر از ۱۲ سال مناسب است.

این سریال توسط مهرداد کورورش نیا و بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی به نگارش در آمده است. در خلاصه داستان آن آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود. سفری در دنیای امروز برای کودک درون همه افراد خانواده…

از بازیگران این سریال می توان به علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، رضا شفیعی جم اشاره کرد.

همچنین اصغر سمسارزاده، نگین معتضدی، رامین ناصر نصیر، خشایار راد، سیاوش چراغی پور، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی. آتش تقی پور، احمدرضا اسعدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری. عسل قرایی مهرداد حسن پور، علی زیاری، الهه محمودی یکتا، غلام قلندری، یوسف صادقی. ساحل بکرانی، یزدان کوکبی صبا از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

منبع: سینماخانه

اخبار مرتبط:

شنیدن موسیقی تیتراژ سریال «برادر جان» به بهانه بازپخش آن

انتشار تیتراژ پایانی سریال «آنتن» با صدای امین بانی

شنیدن موسیقی تیتراژ سریال «پریدخت» به بهانه بازپخش آن

علیرضا قربانی موسیقی تیتراژ «بی گناه» را می‌خواند+صوت

قطعه تیتراژ مجموعه گیل دخت با صدای محمد معتمدی شنیدنی شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه