رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1403 - 15:17
  • کد خبر : ۲۲۴۹۵
  • چاپ خبر : نخستین جشنواره موسیقی خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود

نخستین جشنواره موسیقی خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره موسیقی خلیج فارس 9 الی 11 اردیبهشت ماه جاری در تالار لیان شهر بوشهر از ساعت 19 برگزار می شود. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره موسیقی خلیج فارس 9 الی 11 اردیبهشت ماه جاری در تالار لیان شهر بوشهر از ساعت 19 برگزار می شود.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در دو بخش پاپ کلاسیک ایرانی و موسیقی دستگاهی ایرانی برگزار می شود.

افروغ افزود: اجرای موسیقی پاپ توسط میثم ابراهیمی و اجرای موسیقی دستگاهی ایرانی توسط انجمن موسیقی استان و گروه موسیقی دادبه به سرپرستی حماسه حق پرست در این جشنواره انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این رویداد هنری از طریق پایگاه اینترنتی ایران کنسرت نسبت به تهبه بلیط اقدام نمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه