رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 آذر 1401 - 14:32
  • کد خبر : ۱۳۳۹۱
  • چاپ خبر : انتشار تیتراژ پایانی سریال «آنتن» با صدای امین بانی

انتشار تیتراژ پایانی سریال «آنتن» با صدای امین بانی

تیتراژ پایانی سریال «آنتن» ساخته ابراهیم عامریان با صدای امین بانی به نام «نفس بکش» منتشر شد. ترانه این اثر سروده حسین غیاثی است و علیرضا افکاری آهنگسازی آن را به عهده داشته است. امیر توسلی نیز تنظیم‌کننده آن است و مهدی صفی‌یاری تهیه‌کننده آن بوده است. «آنتن» سریال اختصاصی نماواست که چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ […]

تیتراژ پایانی سریال «آنتن» ساخته ابراهیم عامریان با صدای امین بانی به نام «نفس بکش» منتشر شد.

ترانه این اثر سروده حسین غیاثی است و علیرضا افکاری آهنگسازی آن را به عهده داشته است. امیر توسلی نیز تنظیم‌کننده آن است و مهدی صفی‌یاری تهیه‌کننده آن بوده است.

«آنتن» سریال اختصاصی نماواست که چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ از نماوا پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه، «آنتن» یک مجموعه‌ نمایش خانگی در ژانر کمدی خانوادگی، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی است که مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه‌ها را به زبان طنز بیان می‌کند.

داستان «آنتن» درباره پیرزنی است که پس از فوت شوهرش، یک سال درس خوانده، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه‌اش هم‌دانشگاهی می‌شود. این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه به وجود می‌آورد.

‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام از بازیگران اصلی این سریال هستند.

می توانید تیتراژ این سریال را از اینجا بشنوید:

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه