رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 مهر 1393 - 21:03
  • کد خبر : ۱۹۳۹
  • چاپ خبر : دانیال شهرتی : نتیجه ی نداشتن صنف موسیقی این است که یک عده بی سواد ؛ مافیا تشکیل داده اند !

دانیال شهرتی : نتیجه ی نداشتن صنف موسیقی این است که یک عده بی سواد ؛ مافیا تشکیل داده اند !

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : هفتم مهر ماه و در یک عصر پاییزی ، به استودیو آموروسو رفتیم . آموروسو استودیوی شخصی ِ دانیال شهرتی است . موزیسین توانا و کار بلد موسیقی پاپ که آلبوم ها و قطعات بسیاری را با صدای خواننده های مختلف ساخته و خودش نیز دستی بر آتش […]

2

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : هفتم مهر ماه و در یک عصر پاییزی ، به استودیو آموروسو رفتیم . آموروسو استودیوی شخصی ِ دانیال شهرتی است . موزیسین توانا و کار بلد موسیقی پاپ که آلبوم ها و قطعات بسیاری را با صدای خواننده های مختلف ساخته و خودش نیز دستی بر آتش ِ خوانندگی دارد . راستش اصلا ً فکر نمی کردم این گفتگو طولانی شود ! دانیال شهرتی حرف های بسیاری برای گفتن داشت . آنچه که در ذیل می خوانید ، ماحصل گفتگوی سایت صفحه موسیقی با این هنرمند شاخص موسیقی پاپ است :

 

 

آموروسو سخت شنیده شد چون نمی خواستند دانیال شهرتی در قدم اول موفق باشد !

_____________________________________________________________________

تا قبل از انتشار آلبوم آموروسو ، به عنوان موزیسین در چند آلبوم و کنسرت حضور داشتم اما حکایت آموروسو چیز دیگری بود . من در این آلبوم موافق با جهت آب حرکت نکردم ! آنچه که برای متفاوت نشان دادن خودم و آلبومم لازم بود را به کار گرفتم تا آلبومم مثل هیچ آلبومی نباشد اما متاسفانه خیلی ها نخواستند این آلبوم گُل کند .این آلبوم خیلی سریع مجوز گرفت و تبلیغات بسیار خوبی داشت اما بزرگترین ضربه از جانب آقای مروستی به من وارد شد . ایشان باعث شد تا آلبومم طی 4 ماه در سراسر کشور پخش شود در صورتی که تمامی آلبوم های نهایتاً 3 روزه در سراسر کشور پخش می شود .

در خصوص چاپ ولت ها و پوستر آلبوم هم ضربه های بدی خوردم . من در مورد آلبوم آموروسو تاکنون جایی به این شکل ؛ صریح صحبت نکرده بودم . واقعا ً این آلبوم از زمان خودش 4 سال جلو تر بود ! حرف هایم ادعا نیست و می توانم در یک جلسه با حضور بهترین و علمی ترین کارشناسان موسیقی ؛ لحظه به لحظه ی هر تراک را آنالیز کنم و بگویم که چه کار کرده ام !

 

خواننده شدن آسان است و …

_____________________________________________________________________

واقعیت این است که این روزها خواننده شدن خیلی آسان شده و ماندگاری تقریبا ً به صفر رسیده است ! مشکل جوانان علاقه مند به موسیقی این است که بدون تفکر جلو می آیند و انتظار موفقیت ِ یک شبه دارند ! چیزی که الان در مارکت ما جا افتاده کاملا ً غلط است . مردم ما کارهای سطحی و غیر قابل ارزش هنری را قبول دارند (!!) و این نتیجه ی این است که در سطح کلان و مدیریتی ما سلیقه ی خوبی را به جامعه تزریق نکرده ایم . همین مدیران سایت های دانلود خیلی می توانند به فرهنگ شنیداری مردم کمک کنند …

 

قو و دریا

_____________________________________________________________________

این روزها مراحل پایانی ِ آلبوم بی کلامم به نام ” قو و دریا ” را انجام می دهم که به زودی پرونده ی این آلبوم را به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارائه می دهیم تا پس از اخذ مجوزهای لازم ؛ این آلبوم را روانه بازار کنیم . فضای این آلبوم بر مبنای ساز ِ پیانو بوده و نوع ِ دیگری از موسیقی ِ توصیفی را نشان خواهم داد . ” قو و دریا ” توصیفی از خود من می باشد ؛ از درون من و احساساتم . تک تک نتهای این آلبوم بر مبنای احساس من است و حرف هایی که نمی توان گفت را به نت در آوردم .

 

ماه پشت ابر نمی ماند !

_____________________________________________________________________

ما خانه موسیقی داریم اما به دلیل نداشتن یک صنف موسیقی اتحادی در موسیقی ما وجود ندارد . نتیجه ی آن این می شود که یک عده بی سواد ؛ مافیا تشکیل می دهند ! من هیچ گاه با هیچ گروهی زد و بند نداشتم و همیشه خودم بودم . شاید به بهتر دیده شدنم ضربه خورده باشد اما خوشحالم که خود ِ اصلی ام را ارائه داده ام و همین روند را ادامه می دهم . به هر صورت ماه پشت ابر نمی ماند !

1

 

یک اسم متفاوت ؛ دومین آلبوم من بعد از آموروسو خواهد بود !

_____________________________________________________________________

دومین آلبوم با کلام من یک اسم متفاوت دارد که ترجیح می دهم تا یک ماه قبل از انتشارش اسمی از آن به میان نیاورم . محسن معراجی این قطعه را بر اساس شعری از سروش یارجانی ساخته است که قطعا ً در ترانه از پدیده های ما خواهد شد . دیگر همکارانم در این آلبوم مهشاد عرب ، بابک صحرایی ، مینا نحیفی ، رسول بهرامی ، مهدی بابایی ، امین وجگانی و مجید احمدی هستند که البته احتمال حضور چند همکار دیگر نیز وجود دارد. در هر صورت تمام سعی و تلاش من این است تا پایان سال ؛ این آلبوم را به بازار عرضه کنم .

 

کنسرت خوب است !

_____________________________________________________________________

مسلما ً هر خواننده ایی دوست دارد استیج را تجربه کند تا ارتباط بهتری با مخاطبینش بر قرار کند . سال گذشته و به مناسبت دهه فجر کنسرتی را برگزار کردم. تهیه کنندگی این کنسرت به عهده محسن معراجی و محمد ابراهیمی بود . طی صحبت ها و توافقاتی که با محسن معراجی داشته ایم مشغول ثبت گروه جدیدی هستیم تا تور اجراهایمان را در تهران و شهرستان ها آغاز کنیم . تاریخ دقیق اجراها مشخص نیست اما کنسرت هایمان یا در تالار ایوان شمس ( حرکت سابق ) خواهد بود یا در برج آزادی .

 

پدیده رو می کنیم !

_____________________________________________________________________

رسول بهرامی و حسین نجفی دو خواننده ی بسیار خوش صدا و آینده دار هستند که مدیریت هنری آثارشان به عهده ی من است .

محسن معراجی نیز مدیریت هنری خواننده هایی به نام مهرداد مقدسی ، آرمین عظیمی و امیر فولادی را عهده دار شده است که با مشاوره هنری و تنظیم های من معرفی می شوند .

به طور کل این پنج نفر ؛ سر و صداهای ما در بازار پاپ هستند و با موسیقی های سالم و صدای های جذابشان گوش مخاطب را نوازش می دهند . شما نام این افراد را در خاطرتان ثبت کنید تا نشر کارهایشان ! آن وقت متوجه خواهید شد .

 

حرف پایانی

_____________________________________________________________________

من با هر خواننده ایی کار نمی کنم و سیستم خاص خودم را دارم . یک آرزو دارم : امیدوارم شرایط موسیقی روز به روز بهتر شود و بچه های موسیقی با هم همدل شوند ! در پایان لازم می دانم تشکر کنم از خانواده ام ، دوستان و همکارانم : سالار زنگنه ، پریا حیرتی ، لی لا رضایی ، رسول بهرامی ، محسن معراجی ، یاشار بلوری نیا .

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “دانیال شهرتی : نتیجه ی نداشتن صنف موسیقی این است که یک عده بی سواد ؛ مافیا تشکیل داده اند !”

  • بینظیر بود. به نظر من هم یک مشت آدم سوسول و بیسواد در زمینه موسیقی وارد جامعه شدند و جوان های ما بخصوص نوجوان ها از گوش دادن به این به اصطلاح موسیقی ها لذت می برند که میشه به عنوان مثال از این تتلو که دوزار دانش نداره نام برد یا هر کس دیگه که به موزیک ایران لطمه وارد کرده…….
    من یکی بی صبرانه منتظر کارهای شما هستم

    موفق باشید

  • Tashakor az site khoob shoma . vaghean kheili mataleb arzeshmandi darin