رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 دی 1402 - 10:38
  • کد خبر : ۲۰۱۴۸
  • چاپ خبر : کنسرت احسان یاسین رمضان و نوروز ۱۴۰۳ برگزار می شود

کنسرت احسان یاسین رمضان و نوروز ۱۴۰۳ برگزار می شود

احسان یاسین خواننده موسیقی پاپ ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرهای تهران و شیراز روی صحنه می‌رود. احسان یاسین خواننده، آهنگساز و ترانه‌ سرای موسیقی پاپ ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرهای تهران و شیراز برای دومین بار برای اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من» و تازه‌ترین قطعه‌های خود روی صحنه می‌رود. این خواننده […]

احسان یاسین خواننده موسیقی پاپ ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرهای تهران و شیراز روی صحنه می‌رود.

احسان یاسین خواننده، آهنگساز و ترانه‌ سرای موسیقی پاپ ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرهای تهران و شیراز برای دومین بار برای اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من» و تازه‌ترین قطعه‌های خود روی صحنه می‌رود.

این خواننده بعد از انتشار نخستین آلبوم خود در اسفند ۱۴۰۱، تاکنون ۶ قطعه با نام‌های «گوشه‌ی شهر»، «جانیم سن سن»، «رویای بچگی من»، «مصطفی گیان»، «حبیبی قلبی» و «بی‌تاب» را منتشر کرده است و دو قطعه نیز تا قبل از آغاز کنسرت‌های خود روانه بازار خواهد کرد.

کنسرت یاسین فروردین ماه امسال به مدت سه شب با همراهی ارکستر «ایستگاه» در تالار وحدت برگزار شد که اتفاق ویژه این کنسرت‌ها، تمدید یک شب اجرا به دلیل استقبال مخاطبان از اجرای این خواننده بود.

آثار این خواننده به صورت عمده به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند که دو قطعه «جانیم سن سن» و «مصطفی گیان»، به زبان های کردی و آذری هستند، همین چند زبانه بودن باعث همکاری‌ و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی و امارات نیز شده است.

یاسین با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی توانست تا مرحله نهایی این برنامه راه یابد و رای بیش از سه میلیون نفر از بینندگان و هیات داوران آن رقابت را جلب کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

احسان یاسین به تماشای مستند «زیبا، لذیذ، مبتذل» نشست

پای صحبت‌های تنظیم‌ کننده احسان یاسین

احسان یاسین: «بی تاب» چطور بود؟

نماهنگ «مصطفی گیان» با صدای احسان یاسین تماشایی شد

احسان یاسین در بوستان آب و آتش به صحنه رفت

نخستین آلبوم احسان یاسین به نام «ماه من» منتشر شد

بررسی کارنامه هنری خواننده ای که قصد بین‌المللی شدن دارد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه