رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 آذر 1402 - 14:55
  • کد خبر : ۱۹۲۷۰
  • چاپ خبر : احسان یاسین: «بی تاب» چطور بود؟

احسان یاسین: «بی تاب» چطور بود؟

احسان یاسین خواننده برگزیده مسابقات استعدادیابی «عصر جدید» طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های متعددی را در تولید تک آهنگ انجام داده است. وی پس از انتشار نماهنگ «مصطفی گیان» که با همراهی تعداد زیادی از هنرمندان دف نواز کردستانی به مناسبت میلاد مبارک حضرت محمد (ص) پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعه «حبیب قلبی» را نیز […]

احسان یاسین خواننده برگزیده مسابقات استعدادیابی «عصر جدید» طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های متعددی را در تولید تک آهنگ انجام داده است.

وی پس از انتشار نماهنگ «مصطفی گیان» که با همراهی تعداد زیادی از هنرمندان دف نواز کردستانی به مناسبت میلاد مبارک حضرت محمد (ص) پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعه «حبیب قلبی» را نیز به مردم مظلوم غزه تقدیم کرد که این قطعه هم با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

این خواننده جوان از پس این فعالیت‌های موضوعی بود که تلاش کرد برای ایجاد تنوع در آثار تولیدی اش قطعه عاشقانه ای به نام «بی تاب» را نیز منتشر کند. اثری که به دلیل حال و هوای عاطفی که از آن برخوردار بود توانست با استقبال خوب طرفداران این خواننده نیز مواجه شود.

یاسین در تازه‌ترین متن منتشر شده خود نوشت: «هرکسی برای خودش کسی رو داره، منم غیر از تو کسی رو ندارم. بی تاب چطور بود؟ طبق روال همیشگی تک تک نظرات را با افتخار می‌خوانم و دلی ترین ها را استوری می‌کنم.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه