رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 فروردین 1402 - 15:15
  • کد خبر : ۱۴۶۸۷
  • چاپ خبر : کنسرت رایگان بهار ایران با اجرای سالار عقیلی در برج میلاد

کنسرت رایگان بهار ایران با اجرای سالار عقیلی در برج میلاد

کنسرت بهار ایران با حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی پنجشنبه (۱۰ فروردین) به صورت رایگان در برج میلاد برگزار می‌شود. کنسرت بهار ایران با حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی پنجشنبه (۱۰ فروردین) ساعت ۲۰:۳۰ در سالن A در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان در این کنسرت آزاد و رایگان است. […]

کنسرت بهار ایران با حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی پنجشنبه (۱۰ فروردین) به صورت رایگان در برج میلاد برگزار می‌شود.

کنسرت بهار ایران با حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی پنجشنبه (۱۰ فروردین) ساعت ۲۰:۳۰ در سالن A در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان در این کنسرت آزاد و رایگان است.

این کنسرت در قالب ویژه برنامه برج میلاد به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با عنوان «بهار ایران» برگزار می‌شود. پیش از این نیز کنسرت‌هایی با حضور هنرمندان و خوانندگانی همچون گروه سون، امیر تاجیک، بهنام صفاریان، مهراج محمدی، فریدون آسرایی و امید جهان برگزار شده است.

ویژه برنامه «بهار ایران» با بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری همچون اجرای کنسرت، سرود، شعرخوانی هر شب در ایام نوروز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن A سایت نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود.

جشنواره نوروز و رمضان برج میلاد از ابتدای امسال در مجموعه گردشگری و تفریحی برج میلاد با برنامه‌های شاد و نوروزگار آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان گردشگران است.

نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران، اجرای موسیقی اقوام با هدف حمایت از این سبک از موسیقی و همگرایی اقوام ایرانی، برگزاری بازی‌های هیجانی، بازی‌های ورزشی و بازی‌های الکترونیکی، برپایی جنگ‌های نوروزی کودک، اجرای چایخانه و میزهای خدمات رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان، اجرای ویژه برنامه ورزش‌های باستانی و پهلوانی و برپایی ایستگاه رادیویی عیدانه از برنامه‌های این مجموعه است. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از برنامه‌های تدارک دیده شده در محوطه برج میلاد بهره‌مند شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه