رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 آبان 1402 - 10:21
  • کد خبر : ۱۷۹۵۵
  • چاپ خبر : چنگیز حبیبیان از تولید اثری برای مردم مظلوم فلسطین خبر داد

چنگیز حبیبیان از تولید اثری برای مردم مظلوم فلسطین خبر داد

چنگیز حبیبیان خواننده موسیقی پاپ گفت: به دنبال شعری اثرگذار بودم تا بتوانیم به نوبه خودمان سهمی در خصوص مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم. این شعر آماده شده و روند تولید کار در دست اقدام است و از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود. چنگیز حبیبیان درباره وظیفه هنرمندان در قبال مردم غزه اظهار داشت: وظیفه هنرمند […]

چنگیز حبیبیان خواننده موسیقی پاپ گفت: به دنبال شعری اثرگذار بودم تا بتوانیم به نوبه خودمان سهمی در خصوص مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم. این شعر آماده شده و روند تولید کار در دست اقدام است و از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

چنگیز حبیبیان درباره وظیفه هنرمندان در قبال مردم غزه اظهار داشت: وظیفه هنرمند نه تنها در قبال اتفاق‌های غزه بلکه در قبال هر اتفاقی که حق مظلومی ضایع شود این است.

وی ادامه داد: وخامت آنچه که اخیرا در غزه افتاده، بر هیچ کس پوشیده نیست. از این کودک‌کشی و آه و ناله‌هایی که می‌شنویم انسان متاثر می‌شود و قلبش به درد می‌آید.

این خواننده پاپ ادامه داد: وظیفه انسانی ما حکم می‌کند که هر ظلمی در هر جایی که اتفاق می‌افتد را محکوم کنیم.

وی در این باره که آیا هنرمندان ما آنگونه که باید و شاید در خصوص مردم غزه و فلسطین و مظلومیت‌های آنان وارد عمل شده‌اند؟ گفت: هنرمندان ما کم‌کاری نکرده‌اند چون در هر جایی که من حداقل سراغ دارم رسانه‌های ملی ما تا توانسته‌اند صدای مظلوم و حق بوده‌اند و این که بیشتر باید کار کنیم بحثی دیگر است.

حبیبیان در این باره که آیا اثری برای مردم فلسطین آماده کرده است یا خیر گفت: مشخصا اثری که ویژه فلسطین و غزه باشد آماده نکرده‌ام اما برای دفاع از مظلوم و احیا کردن حق مظلومان و بچه‌های بی‌گناه و بی‌پناه کارهایی داریم و همچنان در این زمینه، در حال تولید آثاری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معمولا این گونه کارها به صورت تک قطعه است و این‌گونه نیست که به صورت آلبوم باشد اما به دنبال شعری اثرگذار بودم که مربوط به فجایع غزه باشد، که آماده شده است و مراحل تولید آن را در حال انجام است تا با ارائه آن بتوانیم به نوبه خودمان سهمی در دفاع از مظلوم داشته باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

«اگه تو بودی» چنگیز حبیبیان در باغ هنر رادیو ایران

نسل امروز نیازمند شنیدن موسیقی خوب است

خاطره‌ سازهای موسیقی پاپ «تنها صداست که می ماند» را منتشر کردند

اجرای گروه موسیقی «خاطره سازها» در تالار وحدت

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه