رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 19 مهر 1402 - 15:28
  • کد خبر : ۱۷۷۰۴
  • چاپ خبر : خاطره‌ سازهای موسیقی پاپ «تنها صداست که می ماند» را منتشر کردند
تنها صداست که می ماند گروه خاطره سازها

خاطره‌ سازهای موسیقی پاپ «تنها صداست که می ماند» را منتشر کردند

گروه «خاطره‌سازها» خوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ موزیک ویدیو و تک‌ آهنگ «تنها صداست که می‌ماند» را منتشر کرد. موزیک ویدیو و تک‌ آهنگ «تنها صداست که می‌ماند» اثری از گروه «خاطره‌ سازها» با ترانه‌ای از داود رحمت‌الهی، آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی و خوانندگی قاسم افشار، حمید غلامعلی، چنگیز حبیبیان و مهدی مقدم منتشر شد. علی فرهنگی نوازندگی پیانو، محمدرضا اصغری کارگردانی و سجاد عزیزی […]

گروه «خاطره‌سازها» خوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ موزیک ویدیو و تک‌ آهنگ «تنها صداست که می‌ماند» را منتشر کرد.

موزیک ویدیو و تک‌ آهنگ «تنها صداست که می‌ماند» اثری از گروه «خاطره‌ سازها» با ترانه‌ای از داود رحمت‌الهی، آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی و خوانندگی قاسم افشار، حمید غلامعلی، چنگیز حبیبیان و مهدی مقدم منتشر شد.

علی فرهنگی نوازندگی پیانو، محمدرضا اصغری کارگردانی و سجاد عزیزی آرام تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشتند. این اثر با مشارکت دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگسرای ارسباران، در آستانه برگزاری کنسرت این گروه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

تک‌ آهنگ «تنها صداست که می‌ماند» را از خبرآوا بشنوید:

کنسرت نوستالژی پاپ «خاطره‌ سازها» با هدف ادای احترام و قدردانی از خوانندگان پیشکسوت پیشرو در آغاز موسیقی پاپ پس از انقلاب اسلامی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ مهر ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

علی فرهنگی رهبر ارکستر و محمدرضا چراغعلی سرپرست این گروه هستند. تهیه‌کنندگی کنسرت نوستالژی پاپ را نیز سجاد عزیزی آرام برعهده دارد.

موزیک ویدیوی «تنها صداست که می ماند» را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

 

تنها صداست که می ماند گروه خاطره سازها

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه