رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 مهر 1402 - 13:19
  • کد خبر : ۱۷۶۶۹
  • چاپ خبر : «اگه تو بودی» چنگیز حبیبیان در باغ هنر رادیو ایران
اگه تو نبودی چنگیز حبیبیان

«اگه تو بودی» چنگیز حبیبیان در باغ هنر رادیو ایران

برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: سه شنبه 18 مهر قطعه «اگه تو بودی» اثری از «چنگیز حبیبیان» با […]

برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وحید بیات تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: سه شنبه 18 مهر قطعه «اگه تو بودی» اثری از «چنگیز حبیبیان» با حضور کارشناسان مربوطه در این برنامه نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «چنگیز حبیبیان» خواننده پاپ ایرانی است که نخست مداحی را در 6 سالگی از پدرش آموخت و سپس نزد «کرامت اصلانی»، «هلی»، «شاهپور رحیمی»، «صبحدل» و «حسن زاده» آواز را فرا گرفت و از محضر «فریدون شهبازیان» بهره‌ها برد.

تهیه کننده «باغ هنر»  افزود: «حبیبیان» فعالیت حرفه ای خود را در سال 1366 در رادیو معارف آغاز کرد و از سال 1373 در مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشغول به همکاری است.

«نغمه‌های عاشورایی»، «همسفر»، «دل سپرده»، «ترانه بارون»، «یاد یار»، «قصه دیدار»، «عطش باران»، «لحظه دیدار»، «شب عاشق» و «فراموشم نکن» از آثار چنگیز حبیبیان است.

بیات در پایان یادآوری کرد: سه شنبه 18 مهر ماه با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد و مهدی خیرخواهی ترکیب و نهایی ساز، قطعه «اگر تو نبودی» اثر «چنگیز حبیبیان» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اگه تو نبودی چنگیز حبیبیان

اخبار مرتبط:

قطعه «فرصت بدرود» روی میز نقد «باغ هنر»

در «باغ هنر» نوبت به «سقف» رسید

نقد «با تو قشنگه» هوروش بند در «باغ هنر»

طنین موسیقی اقوام ایران در باغ هنر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه