رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : ۲۳۰۱۷
  • چاپ خبر : سوگواره سراسری «شهید جمهور» در لرستان برگزار می‌شود

سوگواره سراسری «شهید جمهور» در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» همزمان با سراسر کشور ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در این استان خبر داد. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد در گفت‌ و گو با خبرنگاران گفت: مراسم […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» همزمان با سراسر کشور ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد در گفت‌ و گو با خبرنگاران گفت: مراسم ادای دین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همزمان با سراسر کشور با عنوان سوگواره سراسری فرهنگی هنری «شهید جمهور» در استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن دعوت از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان به منظور شرکت در این مراسم گفت: این سوگواره روز دوشنبه ۷ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی، سینما کیو خرم‌آباد و به صورت همزمان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

روانشاد گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای خدمت در جزو مراسم‌های بی‌مانند و عمق قدرشناسی مردم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی چون آیت الله رئیسی بسیار اندوهبار بود اظهار کرد: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود که اثرات و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه