رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 آبان 1402 - 13:08
  • کد خبر : ۱۸۴۳۴
  • چاپ خبر : همراه با کاروان موسیقی در رادیو ایران

همراه با کاروان موسیقی در رادیو ایران

رادیو ایران در چهار برنامه «گلبانگ، قرار شاعرانه، ایرانآوا و عندلیب» به صورت تخصصی به موسیقی می‌پردازد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه موسیقیایی «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ترانه‌های در خواستی مخاطبان رادیو ایران را پخش می‌کند. سال هاست که راس ساعت ۱۵:۰۰ برنامه تعاملی «گلبانگ» […]

رادیو ایران در چهار برنامه «گلبانگ، قرار شاعرانه، ایرانآوا و عندلیب» به صورت تخصصی به موسیقی می‌پردازد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه موسیقیایی «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ترانه‌های در خواستی مخاطبان رادیو ایران را پخش می‌کند.

سال هاست که راس ساعت ۱۵:۰۰ برنامه تعاملی «گلبانگ» با صدای مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو، به روی آنتن می رود.

ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده برنامه «گلبانگ» بیان کرد: راز موفقیت این برنامه ارتباط با مخاطبان است، به گفته وی مخاطبان رادیو ایران در زمان پخش برنامه از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ و شماره تلفن ۲۲۱۶۸۰۱۳ ترانه‌های در خواستی خود را مطرح می‌کنند و می توانند آن را از رادیو بشنوند.

برنامه «قرار شاعرانه» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

سیده زهرا صالحی تهیه کننده برنامه «قرار شاعرانه» بیان کرد: این برنامه با هدف پاسداشت زبان فارسی و نحوه ی خوانش صحیح اشعار فارسی پخش می‌شود.در این برنامه اشعار شاعران معاصر و گذشته سرزمینمان همچون سعدی شیرازی، مولوی، حافظ شیرازی، سلمان ساوجی، انوری ابیوردی، خاقانی، هاتف اصفهانی، پروین اعتصامی و شاعران دیگر این سرزمین خوانده می‌شود.

این برنامه به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و اجرای فاطمه آل عباس و فاطمه میناخانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

برنامه موسیقیایی «ایرانآوا» پنج شنبه‌هاساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

سعید مبشری تهیه کننده برنامه «ایرانآوا» بیان کرد: یکی از برنامه‌های موسیقایی رادیو ایران «ایرانآوا» است که به معرفی بزرگان موسیقی و همچنین جدیدترین ترانه‌ها و تصنیف های تولید شده در صدا و سیمای مراکز استان‌ها می‌پردازد.

وی ادامه داد: بدون موسیقی بخشی از هویت فرهنگی هر سرزمینی ناشناخته می ماند و «ایرانآوا» گذریست به هویت فرهنگی و خرده فرهنگ های سرزمین کهن ایران، و به مناسبت «هفته‌های ایرانی» در سفر به هر استان به معرفی فرهنگ موسیقیایی هر استان و مفاخر موسیقی استان می‌پردازد.

«ایرانآوا» به تهیه کنندگی سعید مبشری نویسندگی شهاب شهرزاد، اجرای میثم نیکنام و کارشناسی سید حمیدرضا حسینی پنج شنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

برنامه «عندلیب» با موضوع موسیقی و بررسی و تحلیل مباحث مربوط،جمعه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«عندلیب» به تهیه کنندگی سعید مبشری، گویندگی داوود حیدری و کارشناسی علیرضا امینی جمعه‌ها  ساعت 22:00 پخش می‌شود.

اخبار مرتبط:

«یكی میاد» اثر كسری زاهدی در «باغ هنر» رادیو نقد می شود

«اگه تو بودی» چنگیز حبیبیان در باغ هنر رادیو ایران

معرفی موسیقی خیابانی با «مزقونچی» رادیو صبا

موسیقی «رومانوها» در «ایل بانگ» رادیو فرهنگ‌

«بانگ نای» ویژه برنامه بزرگداشت مولانا از رادیو فرهنگ

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه