رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 مهر 1402 - 12:00
  • کد خبر : ۱۷۹۰۷
  • چاپ خبر : کنسرت‌ نمایش «ناکجا آباد» روی صحنه می‌رود

کنسرت‌ نمایش «ناکجا آباد» روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ کنسرت نمایش «ناکجاآباد» به نویسندگی محمود توسلیان و کارگردانی سپیده صباغ روی صحنه می‌رود. سپیده صباغ علاوه بر کارگردانی بازیگر این نمایش نیز  هست. میثم اکبری، زهره فیروزی، هیوا سیفی زاده، محمد انشایی، اردوان عزیزی٫ آنیتا هراتی، ساجد رضوی، الهام کرمی، اویس سعیدیان، مسعود داریوشی، فهیمدخت بابایی، مریم شایسته، […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ کنسرت نمایش «ناکجاآباد» به نویسندگی محمود توسلیان و کارگردانی سپیده صباغ روی صحنه می‌رود.

سپیده صباغ علاوه بر کارگردانی بازیگر این نمایش نیز  هست. میثم اکبری، زهره فیروزی، هیوا سیفی زاده، محمد انشایی، اردوان عزیزی٫ آنیتا هراتی، ساجد رضوی، الهام کرمی، اویس سعیدیان، مسعود داریوشی، فهیمدخت بابایی، مریم شایسته، وحید سیف اللهی، حضور دارند.

سپیده صباغ درباره نمایش «ناکجاآباد» گفت: این اثر با نگاهی به انگاره‌های قصه‌های پریان در ادبیات عامیانه و با رویکردی امروزین تالیف شده است. تلاش ما بر این است با در کنار هم قراردادن مولفه‌هایی چون موسیقی، روایت، بازی، صدا، نور به زبانی برسیم که به باورهای مردم نزدیک شویم. در این اثر تعامل میان هنر نمایش و موسیقی همانند یک جاده‌ دو طرفه است که هنرمندانش از هر دو سو بهره‌منداند.

گفتنی است کنسرت‌ نمایش «ناکجاآباد» آذر ماه در سالن «ملک» روی صحنه می‌رود.

کنسرت نمایش ناکجا آباد

منبع: سینماخانه

اخبار مرتبط:

کنسرت نمایش «کلنل» روی صحنه تالار وحدت

محمد معتمدی در کنسرت نمایش «کلنل» بازی می کند

تیزر کنسرت نمایش «علمدار» منتشر شد

برگزاری کنسرت نمایش بزرگ «راه عشق» فرمان فتحعلیان

کنسرت نمایش «سی صد» به تعویق افتاد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه