رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 شهریور 1401 - 15:37
  • کد خبر : ۱۲۵۵۶
  • چاپ خبر : تیزر کنسرت نمایش «علمدار» منتشر شد

تیزر کنسرت نمایش «علمدار» منتشر شد

تیزر موسیقی‌نمایش عاشورایی «علمدار» که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران طی روزهای پیش از اربعین روی صحنه می‌رود، منتشر شد. به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، موسیقی‌نمایش عاشورایی «علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایّام منتهی به اربعین حسینی (ع) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. علمدار، روایت دلاوری و وفاداری […]

تیزر موسیقی‌نمایش عاشورایی «علمدار» که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران طی روزهای پیش از اربعین روی صحنه می‌رود، منتشر شد.

به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، موسیقی‌نمایش عاشورایی «علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایّام منتهی به اربعین حسینی (ع) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

علمدار، روایت دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ۱۱ پرده نمایشی به تهیه‌کنندگی و روایتگری پرویز پرستویی، به همت بنیاد رودکی و با همکاری مؤسسه فرهنگی «خادمین علی ابن ابیطالب (ع)» از ۱۴ تا ۱۸ شهریور اجرا می‌شود.

در تیزر این رویداد، بخش‌هایی از اجرای گذشته این موسیقی- نمایش در تالار وحدت به تصویر کشیده شده است؛ اجرای علمدار پس از ۲ سال با بازآفرینی جدید همراه خواهد بود.

ارکستر سمفونیک تهران را در این اجرا بردیا کیارس رهبری می‌کند که با همراهی گروه آوازی، آهنگسازی پوریا خادم و آواز پوریا اخواص همراه است.

این موسیقی- نمایش به کارگردانی حسین پارسایی و نوشته محمدرضا کوهستانی با طراحی حرکت علی براتی است.

بلیت‌های موسیقی- نمایش «علمدار»، به صورت همت عالی فروخته می‌شود و همه عوائد حاصل از هنری فروش اجراهای این اثر از طریق مؤسسه فرهنگی «خادمین علی ابن ابیطالب (ع)»، صرف کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست، ساخت خانه، مدارس و خانه بهداشت و اشتغال‌زایی در مناطق محروم می‌شود.

بلیت‌های موسیقی- نمایش علمدار از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی iranconcert.com در دسترس علاقه‌مندان است.

می توانید این تیزر را از خبرآوا مشاهده نمایید:

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

اجرای موسیقی نمایش عاشورایی علمدار در تالار وحدت

وزیر ارشاد به دیدن اپرای عاشورایی علمدار رفت

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه