رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 مهر 1402 - 15:29
  • کد خبر : ۱۷۶۶۳
  • چاپ خبر : محسن چاوشی همچنان در تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
محسن چاوشی

محسن چاوشی همچنان در تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌ شمالی گفت: خواننده پاپ زمینه‌ ساز آزادی مرتکبان جرایم غیرعمد در مدت ۲ سال اخیر در این استان شده است. یکی از این مددجویان نیز امروز با کمک این هنرمند از تحمل حبس نجات یافت. محمد اسماعیل حاتمی اظهار کرد: محسن چاوشی امروز ۱۱۰ میلیون ریال برای آزادی یک […]

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌ شمالی گفت: خواننده پاپ زمینه‌ ساز آزادی مرتکبان جرایم غیرعمد در مدت ۲ سال اخیر در این استان شده است. یکی از این مددجویان نیز امروز با کمک این هنرمند از تحمل حبس نجات یافت.

محمد اسماعیل حاتمی اظهار کرد: محسن چاوشی امروز ۱۱۰ میلیون ریال برای آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد در استان کمک کرد.

وی افزود: این هنرمند در ۲ سال اخیر نیز مبلغ ۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان کمک کرده بود که با این میزان ۱۱ نفر از تحمل حبس رهایی یافته اند.

حاتمی بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان تاکید کرد و گفت: از نیکوکاران، اقشار مختلف جامعه به ویژه هنرمندان و چهره های شناخته شده می خواهیم که با مساعدت خود زمینه آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده را فراهم کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌ شمالی تصریح کرد: هنرمندان در جامعه‌ تاثیر گذار هستند. این مساله مسئولیت پذیری اجتماعی هنرمندان را نیز دو چندان می‌کند. باوری که بارها در حوزه‌های مختلف و اخیرا در موسیقی هم محقق شده است.

وی افزود: هنر از موثرترین ابزار برای کاهش آلام و آسیب‌های اجتماعی و نهادینه شدن فرهنگ ها و ارزش ها است. هنرمندان به عنوان نخبگان معنوی می‌توانند در فرهنگ کمک به دیگران از جمله آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به جامعه نقش موثری ایفا کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان‌ شمالی گفت: نیکوکاران در نیمه نخست امسال ۱۰۹ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد کردند که از این تعداد ۱۰۵ نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

محسن چاوشی

حاتمی اظهار کرد: میزان بدهی این تعداد زندانی ۴۲۰ میلیارد ریال بود که ۲۴۰ میلیارد ریال آن توسط شکات بخشیده شد که کمک قابل توجهی بود.

وی گفت:‌ زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه های غیر عمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌ شمالی خاطر نشان کرد: اینک نیز ۱۲۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی حدود ۶۰۰ میلیارد ریال در زندان های این استان تحمل حبس می کنند که چشم انتظار خیران هستند.

وی یادآور شد: نیکوکاران پارسال نیز ۱۹۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد کردند که از این تعداد ۱۸۶ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.

تعداد زندانیان خراسان شمالی حدود ۲ هزار نفر است که در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

«زخم کاری» با صدای محسن چاوشی منتشر شد + صوت

محسن چاوشی برای «زخم کاری» می‌خواند

آلبوم «زخم کاری» منتشر شد

محسن چاوشی قطعه تازه‌اش را نذر محرم کرد

وقتی محسن چاوشی از «حسین» خواند + صوت

واکنش محسن چاوشی به یک هتک حرمت

محسن چاوشی برای «رهایم کن» خواند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه