رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 مهر 1402 - 12:18
  • کد خبر : ۱۷۵۰۷
  • چاپ خبر : «پیامبر» با صدای محسن توسلی منتشر شد

«پیامبر» با صدای محسن توسلی منتشر شد

محسن توسلی از خوانندگان آثار موسیقایی مذهبی و حماسی به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد (ص) تک‌ آهنگ «پیامبر» را پیش روی مخاطبان قرار داد. محسن توسلی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان که عمده فعالیت‌های او در این عرصه متمرکز بر حوزه‌های حماسی و اجتماعی است همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) تک‌ […]

محسن توسلی از خوانندگان آثار موسیقایی مذهبی و حماسی به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد (ص) تک‌ آهنگ «پیامبر» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

محسن توسلی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان که عمده فعالیت‌های او در این عرصه متمرکز بر حوزه‌های حماسی و اجتماعی است همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) تک‌ آهنگ «پیامبر» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

این اثر در قالب اثری دو زبانه فارسی و عربی با شعر مرتضی حیدری آل‌ کثیر، تنظیم امید رهبران و ارکستر زهی پیام طونی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

محسن توسلی پیش از این درباره این قطعه توضیح داده بود: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا آنچه از این تک‌آهنگ پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، بخش کوچکی از معرفی کرامات پیامبر مهربانی (ص) با یک ملودی فرح‌بخشی باشد. بتواند سهم کوچکی در شادی و سعادت مردم ایران‌ زمین در این روز عزیز باشد.

محسن توسلی از جمله خوانندگان ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه‌ بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

وی پیش از این نیز آثاری چون «نفس»، «خیال حرم»، آلبوم «لکربلا حنینا»، «شه لب تشنگان»، «ارتش فدای ملت»، «اقتدار» و تعدادی از دیگر آثار موسیقایی را در دسترس مخاطبان قرار داده بود.

این تک آهنگ را می توانید از اینجا بشنوید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

تولید یک عیدانه موسیقایی به خوانندگی محسن توسلی

نماهنگ «مصطفی گیان» با صدای احسان یاسین تماشایی شد

نغمه‌ خوانی بلوچی‌ ها در رثای حضرت محمد (ص)

تک‌آهنگ «ارتش فدای ملت» منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه