رفتن به بالا
  • شنبه - 8 مهر 1402 - 12:30
  • کد خبر : ۱۷۴۲۶
  • چاپ خبر : نغمه‌ خوانی بلوچی‌ ها در رثای حضرت محمد (ص)

نغمه‌ خوانی بلوچی‌ ها در رثای حضرت محمد (ص)

شهروندان بلوچی شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) نغمه‌ای را در رثای ایشان می‌خوانند. به نقل از روابط عمومی شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا)، نماهنگ «جان به قربان محمد (ص)» به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با […]

شهروندان بلوچی شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) نغمه‌ای را در رثای ایشان می‌خوانند.

به نقل از روابط عمومی شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا)، نماهنگ «جان به قربان محمد (ص)» به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با هفته وحدت به عنوان نخستین اثر محلی شهر سرود از دل «سیستان و بلوچستان» تهیه شده است.

ارادت خالصانه مردمان بلوچ به ساحت مقدس رسول الله (ص) شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی را بر آن داشت تا از ظرفیت جغرافیایی و توانمندی‌های سرودی «سیستان و بلوچستان» بهره‌مند شود و نماهنگی با رنگ و بوی بلوچی در قالب سرود تولید کند.

نماهنگ «جان به قربان محمد (ص)» به همت شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی با اجرای گروه‌های سرود «بی‌قراران فرج» به سرپرستی محمد میرشکار و «صبح ظهور» به سرپرستی حمیدرضا صیادی، «از سیستان و بلوچستان» به کلام عبدالرحمان حواشی، آهنگسازی شروین معینی، کارگردانی وحید امینی و تهیه‌کنندگی محمد جواد آشتیانی در روستای «دَرَک» چابهار سیستان و بلوچستان تولید شده است.

این اثر متفاوت و دلنشین بلوچی مهر ماه امسال مصادف با هفته وحدت منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

هفته وحدت، هفته دف‌نوازان کردستان است

قطعه «محمد رسول الله (ص)» به زودی منتشر می شود

تولید یک عیدانه موسیقایی به خوانندگی محسن توسلی

شکوه و غوغای دف ها در «هشمیز» در جوار شهر خلاق موسیقی

اولین محصول تصویری شهر سرود منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه