رفتن به بالا
  • شنبه - 17 تیر 1402 - 12:54
  • کد خبر : ۱۶۱۳۹
  • چاپ خبر : اولین محصول تصویری شهر سرود منتشر شد

اولین محصول تصویری شهر سرود منتشر شد

اولین محصول شهر سرود به کارگردانی وحید امینی و تهیه کنندگی جواد آشتیانی ضبط شد و به مناسبت عید غدیر پخش شد. شهر سرود از مجموعه های تحت فعالیت مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) به مدیریت امین صافی زاده به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. امین صافی زاده مدیر شهر سرود در خصوص […]

اولین محصول شهر سرود به کارگردانی وحید امینی و تهیه کنندگی جواد آشتیانی ضبط شد و به مناسبت عید غدیر پخش شد.

شهر سرود از مجموعه های تحت فعالیت مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) به مدیریت امین صافی زاده به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

امین صافی زاده مدیر شهر سرود در خصوص خاص و ویژه بودن این پروژه توضیح داد.

افرادی که در این پروژه شرکت کردن از کودکان تحت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه بهشت امام رضا (ع)بودند که به جرات میتوانم بگویم یکی از خاطره انگیز ترین پروژه های سال های اخیرم را برایم ساختند.

این کودکان بعضا به دلیل کشیدن طعم بی پدری و نداشتن مهر پدری به زیبایی توانستن عشق به امیرالمومنین علی علیه السلام را به تصویر بیاورند.

در ادامه با توجه به زمان محدود تولید شاهد مدیریت مثال زدنی تهیه کننده محمد جواد آشتیانی و کارگردان وحید امینی مرد نام آشنای عرصه نماهنگ بودیم و بخوبی توانستند با هنر، تخصص و تعهدشان خالق قابی زیبا و مانا در غالب نماهنگ برای عاشقان اهل بیت و ولایت و البته این کودکان عزیز باشند.

جواد آشتیانی تهیه کننده این اثر گفت، تقریبا ضبط در این شرایط و با این گرما خیلی سخت هست ولی عشق این کودکان به امام خود امیرالمومنین علی علیه السلام هست که مارو سرپا نگهداشته و این پروژه به این زیبایی ضبط شد.

گفتنی است قطعه صوتی علی مولام به تهیه کنندگی احمد ناصری پور که از تولید کنندگان خوش سابقه موسیقی و سرود در سال های اخیر و شعری از قاسم صرافان و آهنگسازی احسان جوادی و تنظیم و میکس و مسترینگ امیرحسین اکبرشاهی تهیه و تولید شده است.

موزیک ویدیو زیبای علی مولام در روز عید غدیر از صدا و سیما جمهوری اسلامی پخش شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه