رفتن به بالا
  • شنبه - 8 مهر 1402 - 11:55
  • کد خبر : ۱۷۴۱۵
  • چاپ خبر : در جشنواره موسیقی اقوام، صباهنگ از مرکز سنندج پخش می شود

در جشنواره موسیقی اقوام، صباهنگ از مرکز سنندج پخش می شود

برنامه موسیقی‌ محور «صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت با مشارکت مرکز رادیویی سنندج راهی آنتن می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت همزمان با برگزاری نخستین جشنواره موسیقی اقوام، برنامه موسیقی‌ محور «صباهنگ» را به صورت ویژه با مشارکت مرکز رادیویی سنندج […]

برنامه موسیقی‌ محور «صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت با مشارکت مرکز رادیویی سنندج راهی آنتن می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت همزمان با برگزاری نخستین جشنواره موسیقی اقوام، برنامه موسیقی‌ محور «صباهنگ» را به صورت ویژه با مشارکت مرکز رادیویی سنندج راهی آنتن می‌کند.

رضا عزتی تهیه‌کننده این برنامه گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت نخستین جشنواره شعر و موسیقی اقوام ایرانی از هشتم تا یازدهم مهر ماه در مرکز کردستان برگزار می‌شود. از آنجایی که برنامه «صباهنگ» یک برنامه موسیقی‌محور است، در این ایام با مشارکت مرکز رادیویی سنندج به صورت ویژه برنامه راهی آنتن می‌شود.

وی افزود: این برنامه در هفته پیش‌رو با پوشش خبری جشنواره، موسیقی اقوام، گفتگو با مسئولین جشنواره، تهیه گزارش، پخش گلچینی از هنرنمایی گروه‌های موسیقی و گفتگو با هنرمندان همراه مخاطبان می‌شود.

اخبار مرتبط:

اجرای هنرمندان ۱۸ قوم ایرانی در جشنواره موسیقی اقوام

برگزاری جشنواره ملی موسیقی اقوام ایرانی در سنندج، شهر خلاق موسیقی

برگزاری جشنواره اقوام گلستان همراه با رقص آیینی

علی احمدی درخواست کرد تعداد جشنواره‌های اقوام افزایش یابد

برگزاری جشنواره وحدت اقوام ایرانی در تهران

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه