رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 شهریور 1402 - 14:17
  • کد خبر : ۱۷۰۷۶
  • چاپ خبر : زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

با برگزاری آخرین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر، زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضا و جمع‌بندی نهایی چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره در […]

با برگزاری آخرین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر، زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضا و جمع‌بندی نهایی چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره در بخش های مختلف آن برگزار شد.

آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، رضا مهدوی دبیر جشنواره، کامبیز روشن روان یکی از مشاوران دبیر جشنواره، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی اعضای شورا و امیر عباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران برگزار شد.

در این جلسه ضمن تعیین چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره، فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی نهایی و بخش های مختلف جشنواره و همچنین زمان برگزاری (۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری) و تقویم جشنواره جهت اجرایی شدن مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال‌ جاری در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می شود. جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی از برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

اخبار مرتبط:

برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره 39 موسیقی فجر معرفی شدند

جزئیات مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه