رفتن به بالا
  • یکشنبه - 5 شهریور 1402 - 14:48
  • کد خبر : ۱۶۹۱۰
  • چاپ خبر : برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر

برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر

جلسات شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صورت منظم و هفتگی، به منظور طراحی چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره در بخش های مختلف آن با حضور اعضای این شورا برگزار می شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، پنج جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره […]

جلسات شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صورت منظم و هفتگی، به منظور طراحی چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره در بخش های مختلف آن با حضور اعضای این شورا برگزار می شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، پنج جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمود سالاری معاون  امور هنری، محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، رضا مهدوی دبیر جشنواره، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی اعضای شورا و امیر عباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به صورت منظم و هفتگی برگزار شده است.

طراحی چهارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره، بررسی فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی، تعیین زمان برگزاری و تقویم جشنواره، بخش بین‌الملل و بخش سرود از جمله محورهای گفتگو و تصمیم گیری این شورا در پنج جلسه برگزار شده بوده است.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه سال جاری در بخش‌های مختلف، همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره 39 موسیقی فجر معرفی شدند

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه