رفتن به بالا
  • یکشنبه - 5 شهریور 1402 - 15:39
  • کد خبر : ۱۶۹۲۵
  • چاپ خبر : آغاز فصل سوم «لیگ سرود ایران» همزمان با اربعین حسینی

آغاز فصل سوم «لیگ سرود ایران» همزمان با اربعین حسینی

فصل سوم مسابقات «لیگ سرود ایران» همزمان با اربعین حسینی به همت مجموعه شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) آغاز شد. فصل سوم مسابقات «لیگ سرود ایران» با هدف پیشرفت و ارتقای کیفی گروه‌های سرود و اجراهای زنده گروهای سرودی و نگاه ویژه به اجرای نمایشی (پرفورمنس) برگزار می‌شود. فصل جدید این رقابت‌ها در […]

فصل سوم مسابقات «لیگ سرود ایران» همزمان با اربعین حسینی به همت مجموعه شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) آغاز شد.

فصل سوم مسابقات «لیگ سرود ایران» با هدف پیشرفت و ارتقای کیفی گروه‌های سرود و اجراهای زنده گروهای سرودی و نگاه ویژه به اجرای نمایشی (پرفورمنس) برگزار می‌شود.

فصل جدید این رقابت‌ها در ۶ مرحله برگزار می‌شود و تمامی گروهای سرودی می‌توانند با اجراهای پاتوقی خود در نقاط مختلف شهرهای ایران رقابت سرودی عادلانه و هیجان انگیز در «لیگ سرود ایران» داشته باشند.

در فصل سوم «لیگ سرود ایران» تعدد نقاط اجرا و دارای مخاطب بیشتر و خلاقیت در اجرا دارای امتیاز ویژه‌ای است.

در بخش اهدای جوایز نیز در این فصل از «لیگ سرود ایران» به گروههای اول تا سوم هر مرحله جوایزی تعلق خواهد گرفت. همچنین در پایان فصل نیز به گروهای برتر جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

مرحله اول این فصل از «لیگ سرود » با سرودی به مناسبت اربعین حسینی به نام «لشکر ظهور» با شعری از حامد عسگری، آهنگسازی و تنظیم احسان جوادی و با اجرای گروه «نورالهدی تهران» به سرپرستی رضا مولایی از روز یکشنبه پنجم شهریور آغاز می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مرحله اول فصل سوم «لیگ سرود ایران» و شرکت در این رقابت می‌توانند به سایت لیگ سرود به نشانی //www.soroudleague.ir مراجعه کنند تا از شرایط، قوانین و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام مطلع شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

اجرای شهریاران تیم ملی سرود برای رئیس جمهور

اولین محصول تصویری شهر سرود منتشر شد

حوزه هنری کودک و نوجوان اردوی مهارتی سرود برگزار می‌کند

۸۰۰۰ نوجوان مشهدی سرود «قلب ایران» را هم‌خوانی کردند

نخستین دوره جشنواره ملی سرود «آوای آدینه» برگزار می شود

رقابت داغ فینالیست های سرود ایران در همآهنگ

جایزه سرود «نونوا» برگزار شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه