رفتن به بالا
  • دوشنبه - 30 مرداد 1402 - 14:54
  • کد خبر : ۱۶۸۲۹
  • چاپ خبر : با صدای مجتبی عسگری آلبوم گمشده دل منتشر شد

با صدای مجتبی عسگری آلبوم گمشده دل منتشر شد

آلبوم موسیقی «گمشده دل» به آهنگسازی سعید هنرمند و خوانندگی مجتبی عسگری در سبک موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت. «گمشده دل» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که به آهنگسازی سعید هنرمند و خوانندگی مجتبی عسگری در دسترس شنوندگان موسیقی ایرانی قرار […]

آلبوم موسیقی «گمشده دل» به آهنگسازی سعید هنرمند و خوانندگی مجتبی عسگری در سبک موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«گمشده دل» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که به آهنگسازی سعید هنرمند و خوانندگی مجتبی عسگری در دسترس شنوندگان موسیقی ایرانی قرار گرفته است.

«گشایش»، «جلوه ناز»، «وداع»، «پرده گردانی»، «گمشده دل»، «سوز و گداز»، «زار و حزین»، «حسرت»، «صنم گریزپا»، «خسروانی» و «عشق بنان» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

وهاب پردل نوازنده سنتور، حسین شریفیان نوازنده نی، امین میرزایی نوازنده کمانچه، محسن شیرانی نوازنده تمبک، سعید هنرمند نوازنده نی، مهدی خدابخش ضبط، میکس و مسترینگ عوامل اجرای این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

مجتبی عسگری از جمله خواننده مطرح موسیقی ایرانی است که مرداد سال ۱۳۵۷ در اصفهان متولد شد. وی از جمله هنرمندان فعال عرصه موسیقی ایرانی است که در محضر استادانی چون قاسم معمارزاده، رضا طباطبایی، حسین عمومی، محمدرضا شجریان، حمیدرضا نوربخش و محمدعلی کیانی‌نژاد به فراگیری خوانندگی پرداخته است. وی پس از طی دوره‌های مختلف آموزشی علاوه بر حضور در حوزه خوانندگی موسیقی ایرانی، به تدریس نیز مشغول است.

«همنشین دیرینه» به آهنگسازی امیرعباس ستایشگر، «حدیث سرو و گل و لاله» به آهنگسازی جواد بطحایی، «سرخانه» به آهنگسازی سعید کردمافی، ساسان فاطمی، احسان ذبیحی فر، سعید نایب محمدی و پیام جهانمانی از آلبوم های عسگری هستند.

از دیگر آلبومهای وی می توان به «حادثه عشق» به آهنگسازی مهدی ایرانی، «عشیران» به آهنگسازی سعید کردمافی و علی کاظمی، «در گیسوی او پیچید» به آهنگسازی امیر شریفی، «یازده تصنیف از علینقی وزیری» به آهنگسازی علینقی وزیری اشاره کرد. «بوستان سعدی » به آهنگسازی سیاوش ولی پور، «مست سراب» به آهنگسازی محمدرضا عطار نیز از دیگر آلبوم هایی هستند که به خوانندگی مجتبی عسگری منتشر شده اند.

آلبوم «گمشده دل» با شماره مجوز ۱۴۰۱۳۶۱۱ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت کتابخانه ملی ۳۹۶۳۸ کتابخانه ملی با قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

دو آلبوم «هزار آوا» و «مه تا» منتشر شدند

تازه‌ترین آلبوم «همنوازان ایران» منتشر شد

صاحب سبک بودن در آواز کار دشواری است

معرفی برگزیدگان «جایزه باربد» جشنواره موسیقی فجر

«آن» در موسیقی به‌دنبال چیست؟

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه