رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 11 مرداد 1402 - 14:10
  • کد خبر : ۱۶۵۴۳
  • چاپ خبر : حضور کیوان ساکت در پروژه «تد تهران»

حضور کیوان ساکت در پروژه «تد تهران»

کیوان ساکت از حضور در برنامه «تد تهران» خبر داد و گفت: در این برنامه درباره «ساز کهن شیوه‌های نو» صحبت می‌کنم. به نقل از روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای شرکت در برنامه «تد تهران» هستم که این برنامه روز جمعه ۱۳ مرداد در سالن […]

کیوان ساکت از حضور در برنامه «تد تهران» خبر داد و گفت: در این برنامه درباره «ساز کهن شیوه‌های نو» صحبت می‌کنم.

به نقل از روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای شرکت در برنامه «تد تهران» هستم که این برنامه روز جمعه ۱۳ مرداد در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

او افزود: تد رویدادی است که اعتبار جهانی دارد و افراد ویژه‌ای به این برنامه دعوت می‌شوند که همه چیز با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بسیار دقیق صورت می‌گیرد.

این آهنگساز افزود: زمان این برنامه برای هر سخنران یا نوازنده فقط ۱۸ دقیقه است. همچنین آنچه که در این برنامه اتفاق می‌افتد حتی ورود به صحنه و سخنرانی با برنامه‌ریزی خاصی پیش می‌رود و تد در همه جای دنیا فعالیت دارد.

این هنرمند گفت: علاقه‌مندان می‌توانند، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در این برنامه حضور داشته باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید از قبل نام‌نویسی کنند. این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ و سپس بخش دوم آن که برنامه من، آغازگر این بخش است از ساعت ۱۳ به مدت ۱۸ دقیقه برگزار می‌شود.

ساکت اظهار داشت: در این برنامه درباره «ساز کهن شیوه های نو» صحبت می‌کنم و بخش دیگر درباره این است که ساز کهن تار یا سه تار چه توانایی و امکاناتی دارد که بخشی از آن تا امروز پنهان مانده است.

او خاطر نشان کرد: بخشی از این برنامه هم با ساز سه تار چند دقیقه بداهه نوازی می‌کنم.

 

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

«خوشه چین تاک همسایه» کیوان ساکت منتشر شد

کنسرت کیوان ساکت و وحید تاج در سنندج

رونمایی از آلبوم کیوان ساکت در ارسباران

کیوان ساکت تازه ترین کتاب خود را منتشر می‌کند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه