رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 29 اردیبهشت 1401 - 13:55
  • کد خبر : ۱۱۴۹۲
  • چاپ خبر : رونمایی از آلبوم کیوان ساکت در ارسباران

رونمایی از آلبوم کیوان ساکت در ارسباران

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: آلبوم جدیدم با عنوان «دینشت» جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود. این اثر موسیقایی از سوی انتشارات چکاوک زنده‌رود روانه بازار موسیقی شده و خواننده این کار رحیم عدنانی است. این نوازنده با اشاره به اینکه ساماندهی و […]

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: آلبوم جدیدم با عنوان «دینشت» جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود. این اثر موسیقایی از سوی انتشارات چکاوک زنده‌رود روانه بازار موسیقی شده و خواننده این کار رحیم عدنانی است.

این نوازنده با اشاره به اینکه ساماندهی و آماده‌سازی آهنگ‌ها را انجام داده است، گفت: این آلبوم شامل ۶ آهنگ بختیاری و ۴ ترک ساز و آواز است که نام آهنگ‌ها ترانه دندال، تکنوازی سه تار، ترانه مه چارده، آواز شوق خدا، ترانه هلهله کوسه، آواز سول سکندر، ترانه تیر مرزنگ، تکنوازی تار، ترانه یارم‌ای گلی، آواز عشق خدا و ترانه مه ری است.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: اشعار این اثر از آقای سلیمانی، زینب ممبینی، علی بداغی و آرمان راکیان است. همچنین ضبط ارکستر در استودیو خورشید و توسط مهدی رمضانی انجام شده و میکس و مسترینگ به عهده مجتبی صادقی، کامبیز جهانبخش، و همخوانها بهر صادقی و شنتیا جیدری بوده است.

این هنرمند در پایان گفت: در این مراسم اساتید و هنرمندانی ازجمله دکتر ساسان فاطمی، داوود گنجه‌ای، هومان اسعدی، فاضل جمشیدی و. . حضور دارند.

عوامل این اثر موسیقایی عبارتند از: محمد دلنوازی عود، یحیی علوی سنتور، سالار زمانیان تار و تارباس، کیارش ساکت تار و تار باس، علی فربودنیا نی، اشکان مرادی کمانچه، سیاوش ساکت تمبک، امیر حسین عدنانی کرال، فاطمه عدنانی کرال، بهار صادقی کرال، کامبیز جهانبخش کرال، بهار صادقی همخوان، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه