رفتن به بالا
  • شنبه - 29 بهمن 1401 - 12:29
  • کد خبر : ۱۴۰۳۴
  • چاپ خبر : حمایت از جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ
وزیر فرهنگ در حاشیه نخستین روز جشنواره موسیقی فجر مطرح کرد؛

حمایت از جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه ایران عزیز یکی از مهم‌ترین و متنوع‌ترین کشورها در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی نواحی است، گفت: یکی از اهداف مهم وزارت فرهنگ در دوره جدید در سال آینده حمایت از جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای است که در این زمینه برنامه‌هایی متنوعی در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرآوا […]

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه ایران عزیز یکی از مهم‌ترین و متنوع‌ترین کشورها در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی نواحی است، گفت: یکی از اهداف مهم وزارت فرهنگ در دوره جدید در سال آینده حمایت از جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای است که در این زمینه برنامه‌هایی متنوعی در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرآوا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگو ارشاد اسلامی شامگاه جمعه به همراه امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نخستین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به تماشای اجرای ارکستر موسیقی ملی ایران در تالار وحدت نشستند.
در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه جشنواره موسیقی فجر با استقبال جامعه هنری موسیقایی کشور  آغاز شده است، گفت: حضور معنادار مردم و هنرمندان یکی از ویژگی های غیرقابل کتمان جشنواره موسیقی فجر امسال است که از این بابت باید از جامعه هنری و علاقمندان به حوزه موسیقی قدردانی کرد.
اخبار مرتبط:

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه