رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 بهمن 1401 - 14:36
  • کد خبر : ۱۳۷۳۱
  • چاپ خبر : اعطای نشان درجه‌ یک هنری به استاد قربان محمد قره خانی

اعطای نشان درجه‌ یک هنری به استاد قربان محمد قره خانی

نشان درجه‌یک هنری برابر با دکترا به استاد قربان محمد قره خانی هنرمند موسیقی اصیل خراسان اعطا شد. نشان درجه‌یک هنری برابر با دکترا به استاد قربان محمد قره خانی با حضور جمعی از مسؤولین به هنرمند موسیقی اصیل خراسان اعطا شد. فرماندار شهرستان چناران در مراسم اهدای این نشان با اشاره به اینکه هنر […]

نشان درجه‌یک هنری برابر با دکترا به استاد قربان محمد قره خانی هنرمند موسیقی اصیل خراسان اعطا شد.

نشان درجه‌یک هنری برابر با دکترا به استاد قربان محمد قره خانی با حضور جمعی از مسؤولین به هنرمند موسیقی اصیل خراسان اعطا شد.

فرماندار شهرستان چناران در مراسم اهدای این نشان با اشاره به اینکه هنر یکی از مؤلفه‌های اصلی فرهنگ است، بیان کرد: هنرمندان با هنر ارزشمند خود، فرهنگ ایران اسلامی را زنده نگه‌داشته و علم، هنر و دانش خود را به نسل‌های بعدی منتقل می‌نمایند.

محسن مه آبادی اساتید و هنرمندان گران‌قدر را مایه افتخار جامعه دانست و افزود: برگزاری جشنواره‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور هنرمندان، نقش بسزایی در امیدآفرینی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین مردم خواهد داشت و ضرورت دارد تا شهرداران و بخشداران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه دهه فجر و فرارسیدن نوروز باستانی، با بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان، زمینه‌های شادی مردم را فراهم نمایند.

استاد هنرمند قربان محمد قره خانی نیز با اشاره به اینکه هنر موسیقی به‌صورت سینه‌به‌سینه از ابا و اجدادش به وی رسیده است، گفت: بیش از ۵۰ سال به هنر موسیقی مقامی و محلی در رشته‌های دهل، سورنا و قوشمه فعالیت دارد که با حضور در جشنواره‌های استانی و کشوری به نشان درجه‌یک هنری برابر با دکترا در رشته موسیقی دست‌یافته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط:

نشان درجه یک هنری به وحید اسداللهی اعطا شد

اعطای نشان درجه یک هنر ارشاد به ماموستا خله درزی

درجه یک هنری به ۲ هنرمند موسیقی خراسان جنوبی اعطا شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه