رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 بهمن 1401 - 13:29
  • کد خبر : ۱۳۷۲۱
  • چاپ خبر : آیا قیمت بلیت کنسرت «زانکو» ۶۵۰ هزارتومان است؟

آیا قیمت بلیت کنسرت «زانکو» ۶۵۰ هزارتومان است؟

یکی از سامانه رسمی فروش بلیت کنسرت‌ها از روز گذشته پس از مدت‌ها، از برگزاری اجرای زنده زانکو خواننده موسیقی پاپ در روز پنجشنبه ششم بهمن ماه به رهبری ارکستر رضا پوررضوی در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داده است. به گزارش خبرآوا، مرحله فروش بلیت کنسرت که […]

یکی از سامانه رسمی فروش بلیت کنسرت‌ها از روز گذشته پس از مدت‌ها، از برگزاری اجرای زنده زانکو خواننده موسیقی پاپ در روز پنجشنبه ششم بهمن ماه به رهبری ارکستر رضا پوررضوی در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داده است.

به گزارش خبرآوا، مرحله فروش بلیت کنسرت که به نوعی اولین کنسرت با فروش بلیت طی ماه‌های اخیر موسیقی کشورمان محسوب می‌شود، از ساعت ۱۳ روز دوشنبه سوم بهمن ماه آغاز شده است.

برخلاف اعلام برخی از رسانه‌‎‌ها که گفته شد قیمت ۲۵۰ تا ۶۵۰ هزارتومانی برای بلیت ها تعیین شده، قیمت بلیت کنسرت زانکو ۱۷۰ تا ۴۹۵ هزار تومان تعیین شده است.

کنسرت زانکو پس از ۱۶۰ روز تعطیلی کنسرت‌های موسیقی روز ششم بهمن طی ۲ سانس در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

زانکو از جمله خوانندگانی است که سبک آهنگسازی، تنظیم و خوانش قطعاتش طی ماه‌های اخیر مورد توجه طیفی مخاطبان به ویژه مخاطبان کم سن و سال در فضای مجازی قرار گرفته است. کم و کیف فعالیت این خواننده از منظر هنری می‌تواند در شرایط مناسب‌تری مورد واکاوی قرار گیرد، اما آنچه مشخص است، پرشدن سالن‌های کنسرتش دور از انتظار نیست.

قطعات «مثلاً»، «رفتن»، «بنددلم»، «بی‌قرارم»، «یه دونه گل»، «ممنون عشقم»، «تظاهر»، «درد»، «اشک»، «گل ناز من»، «سکوت» قطعاتی هستند که تاکنون از سوی زانکو منتشر شده‌اند و هنوز اعلام نشده که قرار است کدام یک از این قطعات در این کنسرت به‌صورت زنده اجرا شود. همچنین قرار است یک قطعه جدید شنیده نشده نیز در این کنسرت اجرا شود.

هنوز تهیه‌کننده و برگزارکننده این کنسرت هم به‌صورت رسمی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد برگزاری کنسرت زانکو می‌تواند آغازگر فصل تازه‌ای از اجرای کنسرت‌های موسیقی بعد از مدت‌ها توقف در تهران و سایر شهرهای کشور باشد. فرآیندی که از چندی پیش با برگزاری کنسرت‌های خوانندگانی چون پرواز همای و امید جهان در شرایطی متفاوت می‌توانست کلید بخورد. حالا با بلیت فروشی برای کنسرت زانکو می‌تواند صورت جدی‌تری به‌خود بگیرد.

در کنسرت زانکو نوازندگانی همچون علی حسینی (ساکسوفون، ویولون و کلارینت)، سروش بیغشدل (درامر)، مهرداد محمدیان (گیتار)، پوریا شکوری (گیتار الکتریک)، نیما سلیمانی (گیتار باس)، آرن خاچاتوریان (پرکاشن) حضور دارند.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

قیمت گذاری بلیت ۶۵۰ هزار تومانی برای کنسرت زانکو

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه