رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 بهمن 1401 - 11:11
  • کد خبر : ۱۳۷۰۴
  • چاپ خبر : قیمت گذاری بلیت ۶۵۰ هزار تومانی برای کنسرت زانکو

قیمت گذاری بلیت ۶۵۰ هزار تومانی برای کنسرت زانکو

«زانکو» از خوانندگان نوظهور دهه ۹۰ موسیقی ایران، بر اساس اعلام یک سامانه رسمی فروش بلیت، بعد از مدت‌ها قرار است طلسم برگزار نشدن کنسرت‌های پاپ را بشکند. یکی از سامانه رسمی فروش بلیت کنسرت‌ها از روز گذشته پس از مدت‌ها، از برگزاری اجرای زنده زانکو خواننده موسیقی پاپ در روز پنجشنبه ششم بهمن ماه […]

«زانکو» از خوانندگان نوظهور دهه ۹۰ موسیقی ایران، بر اساس اعلام یک سامانه رسمی فروش بلیت، بعد از مدت‌ها قرار است طلسم برگزار نشدن کنسرت‌های پاپ را بشکند.

یکی از سامانه رسمی فروش بلیت کنسرت‌ها از روز گذشته پس از مدت‌ها، از برگزاری اجرای زنده زانکو خواننده موسیقی پاپ در روز پنجشنبه ششم بهمن ماه به رهبری ارکستر رضا پوررضوی در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داده است.

براساس اعلام این سامانه، مرحله فروش بلیت کنسرت که به نوعی اولین کنسرت با فروش بلیت طی ماه‌های اخیر موسیقی کشورمان محسوب می‌شود، از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه سوم بهمن ماه آغاز می‌شود. هنوز قیمت رسمی بلیت‌های این اجرا اعلام نشده است اما برخی خبرهای غیررسمی حکایت از قیمت‌گذاری ۲۵۰ تا ۶۵۰ هزارتومانی برای این اجرا دارد.

زانکو یکی از خوانندگان موسیقی کشورمان است که اغلب او را با آهنگ «مثلا [مثلا روم زوم کنی، بوم بوم کنه قلبم]» می‌شناسند. قطعه‌ای که هنوز مشخص نیست آیا در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته است یا خیر؟ و در صورت صدور مجوز برای آن، چگونه فرآیند آن طی شده است؟

زانکو از جمله خوانندگانی است که سبک آهنگسازی، تنظیم و خوانش قطعاتش طی ماه‌های اخیر مورد توجه طیفی مخاطبان به ویژه مخاطبان کم سن و سال در فضای مجازی قرار گرفته است. کم و کیف فعالیت این خواننده از منظر هنری می‌تواند در شرایط مناسب‌تری مورد واکاوی قرار گیرد، اما آنچه مشخص است، پرشدن سالن‌های کنسرتش دور از انتظار نیست.

«مثلاً»، «رفتن»، «بنددلم»، «بی‌قرارم»، «یه دونه گل»، «ممنون عشقم»، «تظاهر»، «درد»، «اشک»، «گل ناز من»، «سکوت» قطعاتی هستند که تاکنون از سوی زانکو منتشر شده‌اند و هنوز اعلام نشده که قرار است کدام یک از این قطعات در این کنسرت به‌صورت زنده اجرا شود.

هنوز تهیه‌کننده و برگزارکننده این کنسرت هم به‌صورت رسمی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد برگزاری کنسرت زانکو می‌تواند آغازگر فصل تازه‌ای از اجرای کنسرت‌های موسیقی بعد از مدت‌ها توقف در تهران و سایر شهرهای کشور باشد. فرآیندی که از چندی پیش با برگزاری کنسرت‌های خوانندگانی چون پرواز همای و امید جهان در شرایطی متفاوت می‌توانست کلید بخورد. حالا با بلیت فروشی برای کنسرت زانکو می‌تواند صورت جدی‌تری به‌خود بگیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

کنسرت امید جهان در تالار وحدت برگزار شد

دلیل برگزار نشدن کنسرت های موسیقی چیست؟

کنسرت کودکان و نوجوانان سندرم‌ داون، اوتیسم و روشندل

ملاحظات از سرگیری اجرای کنسرت‌ها و فراخوان وزیر ارشاد

چراغ کنسرت‌های موسیقی همچنان خاموش است

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه