رفتن به بالا
  • یکشنبه - 27 شهریور 1401 - 13:16
  • کد خبر : ۱۲۷۷۹
  • چاپ خبر : اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در شهر قم

اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در شهر قم

نمایش میدانی «فصل شیدایی» از هفتم مهرماه، برای اولین بار در شهر مقدس قم به روی صحنه می رود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی سازمان اوج؛ بیست و یکمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی و تهیه کنندگی علیرضا کوهفر از هفتم مهرماه به مدت […]

نمایش میدانی «فصل شیدایی» از هفتم مهرماه، برای اولین بار در شهر مقدس قم به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی سازمان اوج؛ بیست و یکمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی و تهیه کنندگی علیرضا کوهفر از هفتم مهرماه به مدت 15 شب، درشهر مقدس قم روی صحنه می‌رود.

نمایش بزرگ «فصل شیدایی» قرار است هرشب میزبان 6 تا 8 هزار مخاطب از سراسر استان قم باشد. این نمایش روایتی زنده از 3 فصل «انبیا»، «حوادث صدر اسلام» و «معاصر» است که از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان(عج) را مرور می کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این نمایش، بومی سازی داستان آن متناسب با رویدادهای تاریخی مذهبی شهر محل برگزاری است که اجرای شهر مقدس قم نیز از این ویژگی برخوردار است.


رسالت بوذری که نویسنده نمایش بزرگ «فصل شیدایی» است نیز به عنوان راوی در این نمایش حضور دارد.«فصل شیدایی» 2 بار مفتخر به دریافت جایزه مهمترین رویداد هنری سال شده و حائز عنوان «پرمخاطب ترین» اثر نمایشی کشور است که تاکنون پس از اجرا در بیست شهر کشور، بیش از سه میلیون نفر مخاطب آن بوده اند.

نمایش بزرگ «فصل شیدایی» محصول «سازمان هنری رسانه ای اوج» است که «مؤسسه مُهَنّا» این پروژه را به عنوان مجری طرح، به سفارش ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، به روی صحنه خواهد برد.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه