رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 مرداد 1401 - 12:22
  • کد خبر : ۱۲۲۲۴
  • چاپ خبر : شهاب رمضان روی صحنه رفت

شهاب رمضان روی صحنه رفت

به گزارش خبرآوا، شهاب رمضان شامگاه دوم مردادماه پس از سال‌ها دوری خودخواسته از صحنه، روی صحنه رفت. این کنسرت پیش از شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر انجام شد. رمضان در این اجرا، منتخبی از تک‌آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه قطعاتی از آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیک» اجرا کرد. کنسرت […]

به گزارش خبرآوا، شهاب رمضان شامگاه دوم مردادماه پس از سال‌ها دوری خودخواسته از صحنه، روی صحنه رفت. این کنسرت پیش از شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر انجام شد.

رمضان در این اجرا، منتخبی از تک‌آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه قطعاتی از آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیک» اجرا کرد.

کنسرت با آهنگ «لحظه‌ها» از آلبوم «جشن تنهایی» آغاز شد. در ادامه قطعات «فرش قرمز»، «دروغ چرا»، «جشن تنهایی»، «خوشبختم»، «هر طرف که میرم» اجرا شد. همچنین «تو بری کی میمونه»، «عاشق بی‌ادعا»، «رمانتیک»، «اینجوری نگو»، «دلم برات تنگه» و «پشیمونی» اجرا شدند.

این خواننده در بخشی از کنسرت با اشاره به خاطرات زیادش از آلبوم «جشن تنهایی» که در سال ۹۲ منتشر شده بود اشاره کرد. او بیان کرد: کارهای این آلبوم را با عشق و علاقه ساخته‌ام و با همان عشق نیز برای شما اجرا خواهم کرد.

در این کنسرت بیشترین تمرکز بر روی اجرای قطعات تازه منتشر شده رمضان با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم علی بیات بود. این افراد در سالن نیز حضور داشتند. رمضان در پایان کنسرت سه قطعه «فرش قرمز»، «اینجوری نگو» و «عاشق بی‌ادعا» را مجددا اجرا کرد.

اعضای ارکستر شهاب رمضان عبارتند از  سعید شمس (رهبر و نوازنده کیبورد)، مسعود کیانی (نوازنده درامز)، مهران اسلامی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان شیرالی (نوازنده گیتار بیس)، ساسان هاشمی (نوازنده کیبورد)، یاسر شیرازی فر (نوازنده پرکاشن)، امیر سهراب ستاری (نوازنده ویولن)، مهراش (نوازنده کیبورد).

کنسرت شهاب رمضان ۲ مرداد ۱۴۰۱ به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

خبرآوا / م. معیاریان

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه