رفتن به بالا
  • یکشنبه - 2 مرداد 1401 - 09:41
  • کد خبر : ۱۲۱۵۸
  • چاپ خبر : هنرمندان «اوتیسم، سی‌پی و سندروم‌دان» به صحنه رفتند

هنرمندان «اوتیسم، سی‌پی و سندروم‌دان» به صحنه رفتند

کنسرت گروه «مهر و ما» که به اجرای هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم‌دان اختصاص داشت، روز پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران با حضور مخاطبان این گروه برگزار شد. در ابتدای مراسم کسری ذوالفقاری به عنوان مجری این برنامه به صحنه رفت و ضمن خوشامد […]

کنسرت گروه «مهر و ما» که به اجرای هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم‌دان اختصاص داشت، روز پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران با حضور مخاطبان این گروه برگزار شد.

در ابتدای مراسم کسری ذوالفقاری به عنوان مجری این برنامه به صحنه رفت و ضمن خوشامد گویی به حاضرین گفت: عزیزان گروه «مهر و ما» برای این کنسرت زحمات زیادی کشیدند و امیدواریم روز خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

سپس نسترن‌پور مقدم به صحنه آمد و قطعه‌ای را به صورت دکلمه برای مخاطبان اجرا کرد. در ادامه هم بهزاد جلالی، بهنام جلالی، میعاد عرب، نرگس روشن اخگر، محمد زرین خواه، امین حاجیان به همراه گروه موسیقی به صحنه آمدند و قطعات «اندک اندک»، «به سوی تو»، «جان مریم» و چند اثر دیگر را برای حاضرین اجرا کردند. در ادامه تمامی اعضای گروه «مهر و ما» به صحنه آمدند و قطعه «تو چقدر نابی» را به صورت گروهی اجرا کردند که با استقبال مخاطبان مواجه شد و مخاطبان به صورت ایستاده به تشویق این هنرمندان پرداختند.

در ادامه تیزری از معرفی مجموعه و گروه «مهر و ما» برای حاضرین پخش شد.

در بخش دوم، گروه «مهر و ما» به صحنه رفت و به صورت گروهی قطعات «دوست دارم» و «پرواز» را اجرا کرد.

بخش سوم این کنسرت نیز به تک‌خوانی تعدادی از اعضای این گروه اختصاص داشت که نسترن‌پور مقدم، بهاره فرشباف، نیلوفر روحانی، امیر شیرزاد به همراه گروه موسیقی قطعات مادر من، الهه ناز، دوست دارم زندگی رو و… را اجرا کردند.

آخرین بخش تک‌خوانی، به اجرای تعدادی از اعضای این گروه اختصاص داشت که اعضای گروه موسیقی نیز با این گروه به اجرای برنامه پرداختند و قطعات «مرغ سحر»، «گل پامچال» و آثار دیگر اجرا شد.

در این کنسرت مهدی رحم‌دل، امیر شیرزادی، عطیه کتابچی، آرزو یشاوردی، ماندانا صفوی، شادی شیخ محمد زاده، امین حاجیان، داریوش چهار دلی، سارا ایران پور، زهرا فرهادی، مریم قانعی، حامد فرهادی از اعضای این گروه بودند.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

برگزاری کنسرت «مهر و ما» با حضور هنرمندان «اتیسم، سندروم‌دان و سی‌پی»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه