رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 تیر 1401 - 14:02
  • کد خبر : ۱۱۸۹۱
  • چاپ خبر : برگزاری کنسرت «مهر و ما» با حضور هنرمندان «اتیسم، سندروم‌دان و سی‌پی»

برگزاری کنسرت «مهر و ما» با حضور هنرمندان «اتیسم، سندروم‌دان و سی‌پی»

عالم نتاج موسس گروه «مهر و ما» گفت: کنسرت این گروه، پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه سال جاری در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. این گروه متشکل از افرادی است که اتیسم، سندروم‌دان و سی پی هستند. موسس گروه «مهر و ما» در ادامه بیان کرد: این گروه بهم‌ماه سال گذشته در سالن جلیل شهناز […]

عالم نتاج موسس گروه «مهر و ما» گفت: کنسرت این گروه، پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه سال جاری در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. این گروه متشکل از افرادی است که اتیسم، سندروم‌دان و سی پی هستند.

موسس گروه «مهر و ما» در ادامه بیان کرد: این گروه بهم‌ماه سال گذشته در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مواجه شد و قرار است کنسرت‌های این گروه در تابستان ادامه یابد.

موسس گروه «مهر و ما» تاکید کرد: این هنرمندان از لحاظ آمادگی به حدی رسیده‌اند که فقط دو ماه برای هر کنسرت تمرین می‌کنند و هر روز که می‌گذرد بیشتر به توانایی‌های آن‌ها پی می‌بریم. این بچه‌ها واقعا باهوش و هوشیار هستند و خیلی خوشحالیم که کنسرت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

امیر شیرزادی، امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، بهاره فرشباف، داریوش چهار دلی، سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده، عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مریم قانعی، نازنین ایزد پناه، نرگس روشن اخگر، نسترن‌پور مقدم، نیلوفر روحانی و…از اعضای گروه «مهر و ما» هستند.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

کنسرت گروه «مهر و ما» تمدید شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه