رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 بهمن 1400 - 12:18
  • کد خبر : ۱۰۴۷۰
  • چاپ خبر : کنسرت گروه «مهر و ما» تمدید شد

کنسرت گروه «مهر و ما» تمدید شد

به نقل از روابط عمومی گروه «مهر و ما»، عالم نتاج بنیان گذار گروه «مهر و ما» گفت: پرتو جویان اوتیسم، سندروم داون و سی پی بعد از اجرای بی‌نظیر در خانه هنرمندان و به دلیل استقبال مخاطبان قرار است ۲۹ بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به صحنه روند تا بار دیگر با […]

به نقل از روابط عمومی گروه «مهر و ما»، عالم نتاج بنیان گذار گروه «مهر و ما» گفت: پرتو جویان اوتیسم، سندروم داون و سی پی بعد از اجرای بی‌نظیر در خانه هنرمندان و به دلیل استقبال مخاطبان قرار است ۲۹ بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به صحنه روند تا بار دیگر با اجرای خود یک صدا پیام «با ما بخوانید، با ما ببینید و مهر ما را بشنوید» به گوش همگان برسانند.

وی با اشاره به اینکه این کنسرت با همکاری آکادمی «فوژان» برگزار می‌شود، در ادامه بیان کرد: در طی سالیان با بهره‌گیری از تاثیرات آواز و موسیقی به عنوان هدیه‌ای از طرف مادر طبیعت توانسته‌ایم در راستای ایجاد انگیزه، تغییر و رشد گروه «مهر و ما» حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ریتم، ملودی و ایجاد هماهنگی در اجراهای گروهی و فردی در متعادل‌سازی و تقویت ادارک و شناخت گروه «مهر و ما» تاثیر به سزایی داشته است.

بنیان گذار گروه «مهر و ما» تاکید کرد: در این کنسرت قرار است قطعاتی چون الهه ناز، دل بردی از من، یک شب مهتاب، گنجشگک اشی مشی، مرغ سحر، گل گلدون و… برای مخاطبان اجرا شود.

وی در پایان گفت: همچنین در این کنسرت فاطمه آرامش طلب، امیر شیرزاد، بهزاد جلالی، امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، نسترن‌پور مقدم، میعاد عرب، نیلوفر روحانی، مدینه صابری و… از اعضای این گروه هستند.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه