رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 بهمن 1397 - 10:30
  • کد خبر : ۷۸۷۹
  • چاپ خبر : در ماجرای حمید عسکری هیچ شک و شبهه‌ای وارد نیست
مدیرکل دفتر موسیقی:

در ماجرای حمید عسکری هیچ شک و شبهه‌ای وارد نیست

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره حاشیه‌های تک‌خوانی خانم در کنسرت حمید عسکری و تعلیق فعالیت او گفت: ناظر ما در سالن حضور داشت و نیازی نبود ما با فیلم به نتیجه‌ای برسیم. به گزارش ایسنا، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه بیان کرد: ما همیشه از دو […]

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره حاشیه‌های تک‌خوانی خانم در کنسرت حمید عسکری و تعلیق فعالیت او گفت: ناظر ما در سالن حضور داشت و نیازی نبود ما با فیلم به نتیجه‌ای برسیم.

به گزارش ایسنا، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه بیان کرد: ما همیشه از دو طرف تحت پرسش هستیم؛ دوستانی که سوال می‌کنند چرا واکنش نشان نمی‌دهید و دوستانی که می‌گویند چرا واکنش نشان می‌دهید؟ همه امور ما تحت فشار و این تعداد سؤال انجام نمی‌گیرد اما قاعدتاً ما هم باید پاسخی به افکار عمومی داشته باشیم.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صحت و سقم این موضوع به شدت بررسی شد؛ چون ناظر ما در سالن بود و او در لحظه گزارش می‌دهد به نظرم تردیدی در این زمینه نبود. بعد هم فیلم‌هایی منتشر شد که به نظرم موضوع برای افکار عمومی هم جای سوالی باقی نگذاشت.

ترابی همچنین گفت: ما موارد مشابهی هم داشتیم که با وجود رسانه‌ای شدن با صحبت کردن موضوع را حل کردیم؛ اگر موردی بازتابی نداشته باشد و منجر به مشکلی نشود عده‌ای فکر می‌کنند که باید به آن موضوع دامن زده شود؛ اما اصلی‌ترین رویکرد ما صحبت کردن و مسالمت‌جویی است که این مشکلات کمتر به شکل تنبیهی و محرومیت حل شود.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی که از تکخوانی یکی از خانم‌های نوازنده و همخوان گروه حمید عسکری در کنسرت این خواننده پاپ حکایت داشت، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد شورای رسیدگی به اجراهای صحنه‌ای موسیقی درباره اجرای این خواننده تصمیم می‌گیرد.

همچنین اعلام شد با توجه به تخلفات گروه حمید عسکری از مجوز در اجرای اخیر تا زمان بررسی و تصمیم‌گیری، فعالیت گروه و مؤسسه برگزارکننده به حالت تعلیق درمی‌آید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه