رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 تیر 1394 - 20:13
  • کد خبر : ۶۲۸۹
  • چاپ خبر : وقتی مردم متوجه شدند خواننده ی آن قطعات هیت ؛ محمدرضا هدایتی است شگفت زده شدند!

وقتی مردم متوجه شدند خواننده ی آن قطعات هیت ؛ محمدرضا هدایتی است شگفت زده شدند!

صفحه موسیقی – محمد اکبری : موسیقی همواره با جذابیت های فراوانی مواجه بوده و در سراسر دنیا این اتفاق افتاده است که یک فوتبالیست ، یک نقاش ، یک بازیگر و خیلی های دیگر خواندن را تجربه کنند . در ایران نیز این اتفاق رخ داده و بوده اند بازیگران ، ورزشکاران ، ترانه سرایان […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : موسیقی همواره با جذابیت های فراوانی مواجه بوده و در سراسر دنیا این اتفاق افتاده است که یک فوتبالیست ، یک نقاش ، یک بازیگر و خیلی های دیگر خواندن را تجربه کنند . در ایران نیز این اتفاق رخ داده و بوده اند بازیگران ، ورزشکاران ، ترانه سرایان ، هنرمندان نقاش و مجسمه ساز و … این اتفاق را تجربه کرده اند اما به دلایل متعددی ادامه ی کار را به کندی انجام دادند و یا به طور کل از ادامه ی آن منصرف شده اند .

محمدرضا هدایتی بازیگر بسیار خوب کشورمان که عمدتا ً در قاب تلویزیون و برنامه های طنز دیده شده ، یک صدا پیشه ی حرفه ایی نیز هست که این هنرمندی های وی بر همه عیان شده و علاقه ی مردم به وی را بیشتر کرده است . هدایتی که سال ها پیش آلبوم خاصی را در ژانر راک  – پاپ منتشر ساخت نتوانست بازار را به سمت خود سوق دهد و انصافا ً باید گفت پخش آلبومش نیز به بدترین شکل ممکن انجام پذیرفت. وی در همکاری با شرکت ترانه سمان آلبوم عام پسندی را تولید کرد و دو تراک واقعا ً هیت را در آن آلبوم به بازار عرضه داشت به طوری که وقتی مردم متوجه شدند خواننده ی آن قطعات هیت ؛ محمدرضا هدایتی است شگفت زده شدند .

وی در ادامه ی موفقیت های خود کنسرت ها و تک قطعات خود را منتشر کرد و امروز باید گفت موفق ترین بازیگر در عرصه خوانندگی است . اما ذکر چند نکته لازم است : بنا به اینکه هدایتی مشغله های فراوانی در بازیگری دارد باید مدیربرنامه ایی کارآمد داشته باشد تا مدون تر در موسیقی پیش برود . ترانه هایی که وی می خواند از ضعف تالیف برخوردار است و وی می تواند ترانه های بهتری انتخاب کند تا طیف وسیع تری از مخاطب را جذب نماید . از نظر نباید دور داشت که ایرانیان همواره کلام خوب را ارج می نهند.

در هر صورت هدایتی آلبوم جدیدی را نیز تهیه کرده که به زودی این آلبوم عرضه خواهد شد . شنیده ها حکایت از آن دارد که وی قطعه ایی زابلی را نیز در تازه ترین آلبوم خود ارائه خواهد داد .

تیم صفحه ی موسیقی برای محمدرضا هدایتی آرزوی موفقیت و سربلندی توامان دارد.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه